EN|RU|UK
 Економіка
  18803  100

 Міноборони замовило контрагентам Медведчука російського дизелю на майже 400 мільйонів, - "Наші гроші"

Міністерство оборони України від 1 вересня уклало угоду з дочірнім підприємством "ПрикарпатЗахідтранс" Південно-західного АТ трубопровідного транспорту нафтопродуктів про постачання дизельного пального на 399 830 000 грн.

Про це повідомляється в системі "Прозорро", передають "Наші гроші".

До грудня мають поставити 28 400 тонн дизпального Євро сорту С виду I (ДТ-3) за 14 078 грн/т.

Це на 26% дешевше середньої оптової ринкової ціни на більш якісне паливо Євро-5, яке, за даними "OilNews", зараз коштує 19 060 грн/т.

Тендер провели за переговорною процедурою для потреб оборони. У липні Кабмін дозволив Міноборони, СБУ, Службі зовнішньої розвідки, МВС, Нацгвардії, Держприкордонслужби, Нацполіціі, ДСНС і ПАТ "Укрзалізниця" купувати дизель, який перебуває на балансі фірми до кінця року і не відповідає Технічному регламенту.

Пропозиція "ПрикарпатЗахідтранс" було акцептована Міністерством оборони ще в липні. Тоді це пояснювали необхідністю швидко отримати ресурс через зрив поставок з боку "Трейд Коммодіті". Однак укладення угоди загальмувала Державна фіскальна служба, яка повідомила про проблеми з розмитненням палива і правом власності на нього.

Зрештою, угоду про постачання російського палива було укладено 1 вересня. А вже через кілька днів "Oilnews" повідомив про зупинку поставок дизпального з Росії в Україну. Сергій Куюн з консалтингової групи А-95 12 вересня повідомив про припинення поставок і по трубопроводу.

Поставки російського дизельного палива в Україну були зупинені в зв'язку з рішенням Федеральної служби з технічного та експортного контролю (ФСТЕК) обнулити більшість раніше виданих дозволів експортерам. "Поставки вже законтрактованого ресурсу тривають. Однак, нові партії не відвантажують", - пояснило джерело "OilNews".

Читайте також: Нардеп Луценко просить НАБУ перевірити законність підвищення цін під час закупівлі пального для української армії. ДОКУМЕНТ

"ПрикарпатЗахідтранс" експлуатує ділянку нафтопродуктопроводу "Самара-Західний напрямок" на території України.
Кінцевим бенефіціаром компанії є громадянин Німеччини Анатолій Шефер зі Швейцарії. На нього записана швейцарська компанія "International Trading Partners AG", яка в березні купила АТ "Південно-західне акціонерне товариство трубопровідного транспорту нафтопродуктів" у російської "Транснафти".

Раніше "ITP AG" очолював швейцарець Патрік Стач, а Шефер був членом правління. Стач також керує юридичною фірмою і веде консультаційну діяльність в Швейцарії.

Серед контрагентів "ITP AG" були фірми оточення Віктора Медведчука.

На думку керівника "Консалтингової групи А-95" Сергія Куюна, "всім очевидно, що за швейцарською юрисдикцією буде йти робота між російськими постачальниками і українськими покупцями нафтопродуктів".

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору