EN|RU|UK
 За кордоном
  9090  52

 У Британії почали розслідування проти пропагандистського російського каналу RT через брехню, - The Times

У Великобританії розпочато розслідування проти англомовного телеканалу Кремля RT за упередженість і неправомірну кампанію проти компаній, які видобувають сланцевий газ.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на ZN.UA, про це повідомляє The Times, додаючи, що Ofcom уже звинувачував російський пропагандистський телеканал у порушенні 15 британських правил у сфері мовлення.

Цього разу чиновників насторожило те, що в епізоді програми Keiser Report на RT ведучі звинуватили британську компанію Cuadrilla у захороненні отруйних відходів біля берегів Африки. Але насправді нічого такого не відбулося. Тож тепер Ofcom проведе розслідування, чи дотримується RT правил неупередженості і точності у подачі інформації.

Також дивіться: Російський журналіст написав помилковий донос на блокадницю, щоб зняти "викривальний" сюжет. ВІДЕО+ФОТО

Видання зауважує, що Росію підозрюють у розгортанні кампанії проти європейських енергетичних компаній, які використовують технологію фрекінгу. Адже вони створюють конкуренцію для Росії енергозабезпеченні країни Європи, які стають менш залежними від російських поставок.

Ведучий RT Макс Кейсер часто робить неприпустимі ремарки в ефірі. Приміром, він якось сказав, що "компанії, які використовують фрекінг, морально дорівнюють педофілам", а сама технологія нібито спричиняє рак у британських дітей.

Дивіться на "Цензор.НЕТ": "Ефір завершено, ідіть ви ...": слухачі викрили ведучого "Радіо Вєсті" Семченка у брехні, нешанобливому ставленні й проросійській пропаганді. ФОТО
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору