EN|RU|UK
 За кордоном
  51342  341

 Записи чорних скриньок Ту-154М Качиньського були сфальсифіковані, - комісія з розслідування Смоленської катастрофи

Фальсифікація записів чорних скриньок і приховування безлічі документів, які стосуються справи. Такі головні висновки експертів з підкомісії з розслідування Смоленської катастрофи, які були озвучені в ході прес-конференції.

Команда, призначена міністром оборони Польщі, вивчає причини Смоленської катастрофи протягом півроку, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Радіо Польща.

Сам міністр оборони Польщі Антоні Мацеревич заявив, що головна мета підкомісії полягає в тому, щоб розібратися в причинах катастрофи: "Не варто очікувати, що ця комісія представить імена винних. Її завдання полягає в іншому - вказати на ті чинники і події, які призвели до трагедії".

Експертам вдалося з'ясувати, що записи чорних скриньок були сфальсифіковані. З польських реєстраторів був видалений короткий відрізок, на місце якого був вставлений відрізок з російського реєстратора.

У вилученому відрізку містилася інформація про неполадки двигуна, генераторів і радіовисотоміру, які відбулися, коли президентський літак пролітав на висоті 15 метрів.

Нагадаємо, 10 квітня 2010 року під Смоленськом розбився літак Ту-154М, на якому Качиньський з дружиною і представники вищого командування і політичних партій Польщі летіли на траурні заходи з нагоди річниці розстрілу польських офіцерів у Катинському лісі.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Польща проведе ексгумацію тіл жертв авіакатастрофи під Смоленськом

В результаті авіакатастрофи загинули 96 осіб, серед них 7 членів екіпажу.

Росія відмовляється віддавати Польщі уламки літака, під час аварії якого загинув президент Качиньський. Міністр оборони Польщі Антоні Мацеревич заявив, що незабаром громадській думці будуть представлені раніше невідомі матеріали, що стосуються авіакатастрофи під Смоленськом. Зокрема, за словами Мацеревича, йшлося про докази того, що "метою дій російських диспетчерів і влади в Москві була аварія літака з президентом Качиньським і цілої делегацією на борту".

Пізніше до справи долучили новий запис - з нього випливає, що диспетчери дали членам екіпажу неправильну інформацію про відстань до початку смуги. Комісія вважає, що це могло вплинути на спробу посадити літак і на катастрофу, яка сталася.Джерело:http://ua.censor.net.ua/n405738
Источник: https://ua.censor.net.ua/n406248
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 4 з 4
<<<1 2 3 4
Сторінка 4 з 4
<<<1 2 3 4
 
 
 
 
 
 вгору