EN|RU|UK
 Технології
  16397  75

 "Асфальт після дощу сплив, зробили не ту конструкцію": в окупованому Криму руйнуються дороги, відремонтовані за російською технологією

У Джанкої через допущені під час ремонту доріг порушень "сплив" асфальт. Крім того, переробляють частину Євпаторійської траси, де підрядник допустив низку порушень. Є питання і щодо ремонту Ялтинської об'їзної.

Про це в ефірі радіо "Спутник в Крыму" розповів "директор" ГУП РК "Служба технічного нагляду" Володимир Александренко, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Ворота Криму".

Читайте також: Гончаренко про скасування особливого статусу Севастополя: "Саме життя довело, що це потрібно"

"На жаль, деякі голови адміністрацій уникають моєї уваги під час будівництві доріг. Той асфальт, який поклали в Джанкої, після дощу сплив і зруйнувався. Зробили не ту конструкцію, поклали на непідготовлену основу, забули, що об'ємна вага асфальту дуже мала", - сказав Володимир Александренко.

Не звершено роботи і на трасі Сімферополь - Миколаївка. Причина в фінансуванні.

Також читайте: Рада рекомендує Порошенку внести в парламент зміни до Конституції про визнання кримських татар корінним народом України

"Там покладено тільки вирівнювальний шар асфальту, узбіч ще немає. Після цього буде покладено ще п'ять сантиметрів верхнього шару асфальту на всю трасу. Фінансову складову ще не підкріпили, тому верхнього шару ще немає. Щойно його покладуть, буде нанесено білу розмітку, зроблено узбіччя, кювети", - пояснив Володимир Александренко.

Крім того, зараз переробляють частину Євпаторійської траси, де підрядник допустив низку порушень.

"Намагаємося змусити підрядників виконувати роботи так, щоб не було соромно перед людьми. Погано робили дорогу в бік аеропорту, Євпаторійську трасу. Поки вони (підрядники - ред.) були безконтрольні, кожен робив за своєю технологією, хто на що здатен. Було виявлено всі недоліки, покладено голові Республіки на стіл і він ухвалив певні рішення. Ми ведемо нагляд за будівництвом цієї дороги. Вмовляємо, вимагаємо, змушуємо керівника генпідрядної організації виправити помилки. 11 кілометрів бордюрного каменю зараз перекладають, дорогу переробляють. Крім того, підрядники повинні робити тимчасову розмітку - вночі там важко їздити. Якщо трапиться аварія, то претензії будуть до них", - сказав Володимир Александренко.

Читайте на "Цензор.НЕТ": Меджліс буде остаточно заборонений у Росії після 29 вересня, - Чубаров

Також є питання і щодо Ялтинської об'їзної: зараз там працює чотири підрядники, і, на думку директора "Служби технагляду", це не раціонально.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору