EN|RU|UK
 Суспільство
  19996  162

 Екс-"регіонал" Мураєв подає в суд на автора "Цензор.НЕТ", журналіста "Громадського радіо" Ірину Ромалійську

Депутат Верховної Ради, колишній член ПР і колишній член фракції "Опозиційний блок" Євген Мураєв подає в суд на журналіста Ірину Ромалійську.

Про це він написав на своїй сторінці у ФБ, повідомляє Цензор.НЕТ.

Мураєва обурило, що під час ефіру на Громадському радіо Ірина Ромалійська в питанні до Надії Савченко на тему її участі в ефірах телеканалу NewsOne згадала історію про візит групи народних депутатів України в Держдуму РФ. "Як і апелювати до журналістських стандартів та банального вміння користуватися гуглом. Щоб донести до Ромалійської та її братів по духу кілька простих і загальнодоступних фактів про те, що я не літав у Держдуму, що мене не називали "Захисник "русского мира" і що в правоохоронних органів немає питань до моїх висловлювань, я змушений виграти позов про захист честі та гідності", - написав Євген Мураєв.

скрин



У цьому ж пості Мураєв називає Ромалійську "юним тролем" і стверджує, що раніше вона працювала на харківському телеканалі Авакова.

Журналістка Ірина Ромалійська в свою чергу прокоментувала це так: "У Москву з депутатами ВР я у вересні 2014 не літала - тобто сама там Мураєва не бачила. Говорячи про це, я спираюся на дані, заявлені в ЗМІ. А саме - про факт польоту туди повідомляв, наприклад, УНІАН. Укрінформ публікував документ - список розсадження українських гостей на зустрічі з головою російської Держдуми Наришкіним. Там фігурує Євген Мураєв. Також спираюся на російські ЗМІ, де говориться, що приїхали 24 делегати (а, отже, і Мураєв). А ось і синхрон голови Комітету Держдуми в справах СНД, євразійської інтеграції та зв'язків зі співвітчизникам Слуцького - де називають тих, хто приїхав, захисниками русского мира. Таких матеріалів - було безліч. Крім того, радник міністра внутрішніх справ Зорян Шкіряк заявляв про відкриття кримінального провадження. Окремо радію визначенню "юний". І готова подавати до суду на Мураєва за його твердження, що я працювала на каналі Авакова. Це - брехня, я працювала на каналі "Симон", який належить бізнесменові Олександру Давтяну".

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
 
 
 
 
 
 вгору