EN|RU|UK
 За кордоном
  3544  25

 РФ не надавала слідчим радарні дані щодо катастрофи МН17, - прокуратура Нідерландів

У прокуратурі Нідерландів заявляють, що не отримували первинні радарні дані від російської сторони про аварію малайзійського "Боїнга" над Донбасом в липні 2014 року

Про це повідомляє "Європейська правда" із посиланням на "Радіо ЄС - Європейська станція".

"Ні, ми досі нічого не отримували від РФ. Жодної інформації з цього приводу вони нам не давали. Так, ми дійсно знаємо про нібито існування радарних даних, але, як і ви, тільки із публікацій в газетах, публічних виступів представників РФ", - сказав Вім Де Браун.

Він також зазначив, що представники голландської прокуратури не збираються публічно спростовувати заяви представників МЗС РФ. "Ні, ми цим не повинні займатися. Це вже справа МЗС Нідерландів", - додав представник прокуратури.

Читайте на "Цензор.НЕТ": Росія повинна припинити поширювати абсурд про розслідування катастрофи MH17, - Рютте

Нагадаємо, літак "Боїнг-777" Малайзійських авіаліній, який слідував із Амстердама в Куала-Лумпур, був збитий 17 липня 2014 року в районі Тореза (Донецька область). Унаслідок цього загинули 298 осіб.

"Цензор.НЕТ" неодноразово повідомляв про хід розслідування причин катастрофи "Боїнга" рейсу МН17, а також оприлюднив ексклюзивні фотографії ангара і фотографії елементів ураження "Бук-М1-2", які фігурують у матеріалах кримінальної справи. Прокуратури Нідерландів та Австралії підготували вельми переконливу доказову базу. Зокрема, було встановлено, що елементи, які вразили "Боїнг", повністю збігаються з начинкою бойової частини саме новітньої російської зенітної ракети "Бук-М1-2". Комплекс "Бук-М-1-2" був розроблений у 1997 році, поставлений на озброєння ЗС РФ у 1998-му і ніколи не поставлявся в Україну. Також незалежні експерти з Німеччини, Англії та Польщі, вивчили фрагменти уламків та озвучили свою думку: це частини російської ракети Бук. Сучасна хімічна експертиза абсолютно точно встановила склад металу, виявила частки матеріалу обшивки і скла саме загиблого лайнера, які пробивали ці елементи перш ніж вразити людей.

У листопаді 2015 року Президент Петро Порошенко під час візиту до Нідерландів заявив, що Україна використовує членство в Радбезі ООН у розслідуванні трагедії "Боїнга" рейсу МН17.

У травні 2016 року австралійська юридична фірма LHD подала позов проти Росії та російського президента Володимира Путіна в Європейський суд з прав людини (ЄСПЛ) від імені родичів жертв "Боїнга" "Малайзійських авіаліній" рейсу MH17, збитого 17 липня 2014 року над непідконтрольними Україні територіями в східній частині країни.

Позов, у якому РФ і В. Путін вказуються в ролі відповідача і який вимагає компенсацію розмірі $10 млн за кожного пасажира, було подано 9 травня.

17 липня 2016 року Президент України Петро Порошенко наголосив, що тільки Росія перешкоджає розслідуванню катастрофи малайзійського "Боїнга".

"Росія, зловживаючи правом вето, заблокувала рішення Ради безпеки ООН про створення Міжнародного трибуналу для розслідування збиття "МН17", що є непрямим і логічним доказом її причетності до злочину. Незважаючи на це, ми спільно з партнерами робимо все необхідне для забезпечення притягнення до відповідальності всіх винних у цій трагедії", - сказав він.

У середу, 28 вересня, на брифінгу представників Об'єднаної слідчої групи за результатами розслідування авіакатастрофи літака рейсу MH17 "Малайзійських авіаліній" відзначили, що "Бук", з якого був збитий Боїнг, привезений з Росії, а після трагедії його повернули назад на територію РФ.

Стало відомо, що з трагедією пов'язано близько 100 чоловік. За інформацією дослідників, йдеться не тільки про тих, хто запускав ракету, а й тих, хто брав участь у транспортуванні "Бука". При цьому поки що невідомо, чи отримали бойовики наказ про запуск або це було їхнє самовільне рішення.

Міністерство закордонних справ РФ назвало "упередженими" докази Об'єднаної слідчої групи про причетність Росії до краху Boeing 777 на Донбасі.


Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору