EN|RU|UK
 Економіка
  2128  14

 Українські порти збільшують прибуток. ІНФОГРАФІКА

Попри кризу, застарілі інфраструктуру й обладнання, а також бойові дії, українські морські порти отримують прибуток.

Про це йдеться в статті на Цензор.НЕТ "Україна транзитна. Скільки заробляють українські морські порти". Для основи було взято аналіз фінансових показників чотирьох найбільших портів України.

Усі чотири порти показали позитивний результат за 2014-2015 рр. "Проблем і у них вистачає: значна частина обладнання портів (крани, навантажувачі, автотранспорт, маневрені локомотиви і т.д.) 60-80-х років випуску - вони застаріли фізично і морально. Незважаючи на це, фінансові показники портів зростають", - йдеться у публікації.

Розмір рентабельності EBITDA Одеського морпорту збільшився за два роки з 68,6 до 86,3%, а чистий прибуток зріс зі 147 до 397 млн ​​грн. "Це пов'язано зі зростанням вантажоперевалки на 4% - до 25,5 млн т" - йдеться в статті.

графики

документ

Розмір рентабельності EBITDA Маріупольського морпорту збільшився з 56,9 до 68,5%, а чистий прибуток зріс в 1,6 раза - з 332 до 516 млн грн. "Основне зростання відбулося завдяки оптимізації витрат, диверсифікації вантажопотоків замість втрачених і залученню інвестицій у подальший розвиток. У цілому ж, попри АТО і падіння вантажопотоків, фінансова ситуація в порту залишається стабільною, і підприємство і далі отримує прибуток", - зазначає автор статті, при цьому звертає увагу на збільшення інфраструктурних витрат - порт допомагав владі відновлювати об'єкти, зруйновані унаслідок військових дій.

Розмір рентабельності EBITDA порту "Південний" збільшився з 46,2 до 51,2%, а чистий прибуток підприємства зріс із 384 до 773 млн грн. "Цікаво, що в порту зріс як експорт (на 3% - до 38,2 млн т), так і імпорт (на 20% - до 4,9 млн т)", - йдеться в матеріалі.

Рентабельність EBITDA Іллічівського (Чорноморського) порту збільшилася з 34,1 до 42,0%, а чистий прибуток цього підприємства зріс зі 117 до 526 млн грн. "Перевагою порту є його лідерські позиції в обробці високомаржинальних контейнерних вантажів. Крім того, порт отримав новий несподіваний вантажопотік - імпортне вугілля (антрацит)", - йдеться в статті.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору