EN|RU|UK
 Економіка
  1324  13

 Міненергетики просить "Укрзалізницю" знайти вагони для перевезення вугілля

Міністр енергетики України Ігор Насалик звернувся до гендиректора Укрзалізниці Войцеха Бальчуна з проханням докласти максимальних зусиль щодо забезпечення вантажних перевезень вугілля на склади українських ТЕС.

Про це йдеться в зверненні міністра, текст якого публікує Фокус.

"Підготовка та проходження опалювального періоду - це не тільки справа Міненерговугілля, а всіх міністерств і відомств, - йдеться в зверненні Насалика до голови Укрзалізниці. - Я знаю, що сьогодні є питання з вантажними вагонами, яких не вистачає для доставки енергетичних марок вугілля. Але ми всі разом повинні докласти зусиль для забезпечення українців теплом і світлом".

Міненерго ухвалив постанову, згідно з якою тепловим станціям будуть давати замовлення на генерацію електроенергії не тільки залежно від ціни, яку вони пропонують, а й від їхніх запасів вугілля. Сьогодні на складах українських ТЕС накопичено близько 1,8 млн т вугілля. Державне Центренерго зафрахтувало п'ять суден, які доставлять в Україну 350 тис. т вугілля антрацитної групи.

Поки графік накопичення запасів вугілля дотримується, проте Насалик не відкидає, що через проблеми з логістикою з поставками можуть виникнути проблеми. "Наші порти дають можливість перевалювати до 600 тис. т вугілля на місяць, але сухопутна логістика ще не відпрацьована так, щоб весь цей обсяг можна було прийняти", - пояснює чиновник.

За інформацією глави Центру транспортних стратегій Сергія Вовка, Укрзалізниці для забезпечення безперебійного вантажообігу не вистачає близько 10 тис. вагонів. Загострює ситуацію і брак локомотивів. "У цьому році з 135 локомотивів, які повинні були пройти заводський ремонт, відремонтували лише 18", - говорить екс-заступник міністра інфраструктури Олександр Кава.

Сам Бальчун стверджує, що робить все, що може. "Допомогти знайти вагони" - це добре звучить. Попереднє керівництво УЗ наполовину урізало витрати на їх ремонт. Ми збільшили фінансування (на ремонт і закупівлю вагонів) майже на 1 млрд грн, заводи працюють в три зміни. Але втрачений час, на жаль, не повернути. Якщо говорити про операційну ефективність УЗ, то цю ситуацію я за кілька тижнів не зміню", - говорить менеджер.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору