EN|RU|UK
 Економіка, Технології
  1235  29

 У 90-х роках внутрішніми водними шляхами перевозили понад 50 млн тонн вантажу на рік, зараз - лише 5-7. Треба відновити цей потенціал, - Дубневич

У листопаді Міністерство інфраструктури представить нову Транспортну стратегію.

Україні потрібна нова Транспортна стратегія, яка дозволить підвищити якість доріг, транспортний потенціал і запустить вітчизняні підприємства.

Таку позицію під час дискусії з участю міністра інфраструктури Володимира Омеляна, голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцеха Бальчуна, в.о. глави аеропорту "Бориспіль" Євгенія Дихне та представників українського бізнесу озвучив глава Комітету ВР з питань транспорту Ярослав Дубневич, повідомляє "Левый берег".

"У листопаді Міністерство інфраструктури представить нову Транспортну стратегію, після чого ми повинні предметно обговорити, які законопроекти і підзаконні акти треба ухвалити, щоб вона дійсно запрацювала, а не повторила сумний досвід попередньої стратегії", - заявив Дубневич.
транспорт
Народний депутат нагадав, що в 2010 р. був підписаний меморандум із міжнародними фінансовими організаціями про розвиток транспортної системи України, але реальна робота почалася лише нещодавно. Зокрема, внесений у парламент і вже проголосований у першому читанні пакет законів про створення Державного дорожнього фонду. У процесі доопрацювання нової редакції перебуває проект закону про залізничний транспорт. За словами Дубневича, відстрочка його розгляду Верховною Радою пов'язана з необхідністю врахувати всі зауваження учасників ринку, а також створенням дійсно чітких норм, що забезпечують справжнє реформування системи залізничних перевезень на умовах прозорих норм для всіх.

Дубневич повідомив, що також до розгляду парламентом підготовлений пакет проектів про внутрішній водний транспорт. "Річки потрібно відкрити, щоб почалася конкуренція. У 90-х роках внутрішніми водними шляхами перевозили понад 50 млн тонн вантажів на рік, тепер - тільки 5-7. Потрібно відродити цей потужний потенціал", - заявив глава Комітету ВР з питань транспорту.

Підвищення транзитних можливостей українських шляхів, за словами Дубневича, не просто дозволить інфраструктурно поліпшити галузь, а й завантажити вітчизняні підприємства. "Інакше прийдуть світові монополісти і виконають нам весь комплекс робіт. І держава Україна візьме під державні гарантії кредити для впровадження проектів іноземного бізнесу, при цьому маючи величезний власний потенціал залізничних підприємств, машинобудування, авіації тощо", - попереджає Дубневич.

За підсумками дискусії він закликав бізнес брати активну участь в обговоренні стратегії розвитку транспортної галузі, а також до співпраці всіх гілок влади і суспільства. Як приклад він навів пілотний проект будівництва доріг у регіонах за рахунок коштів перевиконання зборів митниці.

"На сьогодні такий проект реалізований в Одеській, Чернівецькій, Львівській, Волинській областях і Києві. Цей пілотний проект показує, що коли місцева влада та активісти беруть питання під жорсткий контроль, це дає хороші результати поліпшення збору платежів на митниці, а як наслідок - відремонтовані дороги. Це ще один приклад того, як важливо працювати разом", - резюмував Дубневич.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору