EN|RU|UK
 Київські новини
  5558  59

 У КМДА вирішили призупинити плани з будівництва метро на Троєщину: альтернатива - транспортний "швидкісний коридор"

Київська влада вирішила призупинити плани з будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро, яка мала з'єднати житловий масив Троєщина на північному сході міста з центром та іншими районами столиці.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Гордон, про це в інтерв'ю виданню Delo.ua повідомив заступник голови Київської міської держадміністрації Ілля Сагайдак.

Як альтернативу мерія пропонує мешканцям Троєщини новий транспортно-інфраструктурний проект - "швидкісний коридор".

"Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус або автобус (покаже ТЕО) буде обладнано датником GPS, який під час наближення громадського транспорту до перехрестя вмикатиме довге зелене світло. Зупинки обладнають спеціальними турнікетами, тобто по суті це буде наземне метро", - розповів Сагайдак.

Він повідомив, що на першому етапі планують з'єднати Троєщину з масивом Чоколівка з відгалуженням на мікрорайон Відрадний у Солом'янському районі столиці. Проект передбачає реконструкцію 22 км дороги, забезпечення доступу до станцій і вузлів пресадок, серед яких станції метро "Петрівка", "Дорогожичі" та "Шулявська", трамвайну зупинку на вулиці Фрунзе, лінію швидкісного Борщагівського трамваю, зупинку електрички "Караваєві дачі" і Севастопольську площу.


За попередніми оцінками, реалізація такого проекту коштуватиме €100 млн.

"На перший погляд, здається, що це багато, але аналог коштує в десятки разів дорожче. Справа навіть не в грошах, а в часі. Щоб побудувати лінію метро на Троєщину буде потрібно років 10-15, а з огляду на те, як триває таке будівництво в Україні, то і всі 20 років. У свою чергу, цей проект можна реалізувати за три роки", - вважає Сагайдак.

6 грудня в київській газеті "Хрещатик" опублікували стратегію розвитку Києва до 2025 року, ухвалену Київською міською радою 15 листопада. У ній будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро оцінюють у 31,55 млрд грн.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору