EN|RU|UK
 Політика України
  6518  23

 Багато хто думав, що я довго не протримаюся. Але я досі працюю: почалася акція протидії, - Бальчун про хакерську атаку на сайти "Укрзалізниці"

У четвер, 15 грудня, Укрзалізниця (УЗ) зазнала хакерської атаки. Робота сайту була заблокована, внутрішні служби переведені в режим ручного управління. Уже перебуваючи в аеропорту Бориспіль, через ситуацію в УЗ її глава Войцех Бальчун скасував відрядження до Відня, де планувалася зустріч з керівництвом австрійської залізниці.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на ЛігаБізнесІнформ.

"Багато хто розраховував, що я тут довго не протримаюся. Від самого початку чув, що Бальчун буде працювати тільки до 15 серпня, потім - вересня, жовтня, потім - листопада. Але я досі працюю. Ми не поїхали, і почалася акція протидії на різних рівнях. Кібератака, загрози моїм співробітникам спрямовані на припинення процесів, які зараз реально почали реалізовуватися. Як я й очікував, система дуже сильно опирається. Мені такі загрози не надходили. Вони торкнулися людей, які безпосередньо почали міняти систему. Погрожували недавно призначеному керівнику ЦТЛ. Це пов'язано з нашими рішеннями щодо системи розподілу вагонів", - заявив Бальчун.

"Сприймаємо цю кібератаку як бажання паралізувати роботу УЗ, в першу чергу, напередодні свят. Також атака впливає на нашу систему розподілу вагонів. Вважаю, що це реакція на ухвалені днями важливі рішення. Перше - всі вантажні вагони концентруються в єдиній філії - Центрі транспортної логістики (ЦТЛ). Крім цього, впроваджуємо систему автоматичного розподілу вагонів, перший етап запрацює 28 грудня, він торкнеться цементовозів і критих вагонів. До вересня наступного року ми внесемо в цю систему всі вагони. Це дозволить суттєво зменшити корупційні ризики, по суті, унеможливить ситуацію, коли говорять, що потрібно комусь платити за вагони (раніше компанія АрселорМіттал Кривий Ріг заявила, що посередницькі компанії вимагають "відкати" до 20% за надання вагонів УЗ. - Ред.). Третє - правління УЗ ухвалило рішення про початок конкурсної процедури з вибору керівників регіональних філій залізниці. І ми вже думаємо, чи не почнуть скоро стріляти. УЗ буде змінюватися, подобається це комусь чи ні. Ми несемо за це відповідальність. Це безпрецедентний і важкий процес, який не йде ні в яке порівняння з реформуванням залізниць у Західній Європі. За наявності політичної підтримки і підтримки суспільства ми реалізуємо цю реформу", - пояснив глава "Укрзалізниці".

"Кібератака не впливає на поставки палива і ніяк з ними не пов'язана. Атака не вплинула на рух потягів. Поставки палива - це окрема проблема. Наша мета - сформувати паливний резерв для потреб УЗ. Зараз ми часто є жертвами постачальників палива. Якщо немає резерву, ми змушені брати те, що дає ринок, а так не має бути. Вже кілька місяців ситуація з паливом складна. Я всім намагаюся донести одну просту ідею. Що є найважливішим для залізниці? Те, що вона повинна щодня працювати. Це пріоритет. Ми не можемо допустити ситуацію, коли палива не буде. Сьогодні (15 грудня) я чекаю на інформацію про підписання договору на закупівлю значної кількості палива. Крім цього, ми оголосили ще дев'ять тендерів на закупівлю. Також наступного тижня вперше в історії УЗ буде оголошено великий тендер на закупівлю палива (100 000 тонн), коли ціна буде формуватися за формульною процедурою. Якщо ми уникнемо блокування цих тендерів в АМКУ і судах, резерв палива буде створений і ми не будемо залежати від шантажу з боку постачальників. Тоді не буде ситуацій, коли хтось виграє тендер з однією ціною, потім нафта подорожчала на 30% - і починаються переговори про підвищення", - додав Бальчун.



Источник: https://ua.censor.net.ua/n419632
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору