EN|RU|UK
 Політика України, Економіка
  12345  67

 "Бальчун замість роботи займається не тим, чим потрібно", - Омелян незадоволений темпами реформ "УЗ"

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян незадоволений темпами реформування "Укрзалізниці" і роботою глави держкомпанії Войцеха Бальчуна.

Про це він заявив в інтерв'ю Цензор.НЕТ.

"На жаль, реформа трохи забуксувала. Дуже довге входження керівництва. І я вважаю, що в нас із цим великі проблеми. Темпи реформ залізниці далекі від очікуваних. І, власне, через це є моє і публічне, і особисте незадоволення тим, що відбувається. Ну, в будь-якому випадку проблема починається з керівника. Тобто керівник повинен виконувати свою роботу. Ідея корпоратизації державних підприємств, зміна форми їхнього правління і організації роботи, створення правління, наглядової ради, висока зарплатня - все це мало на меті, що ми отримуємо ефективні, прозорі, зрозумілі структури, які приносять прибуток платникам податків. Коли в нас змін немає, коли ми просто платимо велику зарплату, незрозуміло за який продукт, який може продукувати будь-хто, ви чи я...", - зазначив Омелян.

Зокрема, він підкреслив, що незадоволений кадровою політикою, яку проводить Бальчун. Сам глава "Укрзалізниці", за словами Омеляна, пояснює зволікання з реформами складністю поставлених перед ним завдань.

"Пояснення плутані. Такі-от: "Тяжко. Це не просто. Складно". Я йому пояснюю, що незалежні люди - вони можуть бути не обов'язково комфортні для керівника, але надають якісний продукт для компанії. Коли ж вони працюють не так, то тоді ми можемо їх звільнити. От, знову ж таки, яскравий результат неправильних кадрових призначень - юридичний напрям "Укрзалізниці", який програв у судах уже 800 мільйонів заборгованості одному банку, 600 мільйонів заборгованості по іншому кредитному... У випадку Бальчуна я бачу постійні якісь пошуки політичних компромісів незрозумілого для мене характеру. Я вважаю, що така кадрова політика і неефективність роботи компанії пов'язана з тим, що ці політичні компроміси не дають шансу для реформ. Бо політичні компроміси передбачають збереження корупційних потоків і непрозоре управління компанією", - констатував Омелян.


Разом з тим, відповідаючи на питання про те, чи має намір Омелян ініціювати звільнення Бальчуна з посади глави "Укрзалізниці", він сказав: " Я хочу, в першу чергу, мати відверту дискусію з керівництвом держави щодо реальних результатів роботи... Розумієте, це занадто велика компанія. Це не компанія з продажу скріпок чи велосипедів, яку відкрити/закрити проблем немає. Це компанія, яка має прямий вплив на економіку України, яка формує величезний відсоток ВВП".

Повний текст інтерв'ю з Володимиром Омеляном читайте ТУТ.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору