EN|RU|UK
 Суспільство
  11741  538

 Заборона Нацрадою ТРМ російського телеканалу "Дождь" обмежує доступ українців до незалежного висвітлення подій у Росії, - Freedom House

Міжнародна неурядова організація Freedom House вважає, що заборона Національною радою з питань телебачення і радіомовлення трансляції російського телеканалу "Дождь" обмежує доступ українців до незалежного висвітлення подій у Росії.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на Українські новини, про це йдеться в заяві Freedom House.

"Заборона владою трансляції телеканалу "Дождь" - цензура, що обмежує доступ українців до вибору точок зору. Тоді, коли російські війська контролюють частину території України, життєво важливо, щоб українці мали доступ до незалежного висвітлення подій у Росії, і до одного з небагатьох, які залишилися, незалежних російських засобів масової інформації", - цитують у заяві слова віце-президента організації з міжнародних програм Роберта Германа.


Зазначено, що Freedom House у щорічному дослідженні 29 посткомуністичних країн "Країни перехідного періоду" покращила індекс демократії України з 4,75 у 2015 році до 4,68 у 2016 році (в дослідженні використовують шкалу від 1 до 7, де 1 відображає найвищий рівень демократичного прогресу, 7 - найнижчий).

Крім того, Freedom House у звіті "Свобода преси 2016" зарахувала Україну до країн із частковою свободою засобів масової інформації й у звіті "Свобода у мережі 2016" - до країн із частковою свободою в інтернеті.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Нацрада з телерадіомовлення анулювала ліцензію телеканалу UBR
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 6 з 6
<<<1 2 3 4 5 6
Сторінка 6 з 6
<<<1 2 3 4 5 6
 
 
 
 
 
 вгору