EN|RU|UK
 Політика України
  1484  37

 Мінінфраструктури пропонує підвищити залізничні тарифи на перевезення пасажирів і багажу у 2017 році на 21%

Міністерство інфраструктури України пропонує поетапну індексацію тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні в 2017 році з 1 квітня на 10% та з 1 жовтня на 10% в усіх категоріях потягів і вагонів (окрім вагонів першого класу потягів "Інтерсіті+").

Про це йдеться в проекті наказу міністерства "Про затвердження тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні", текст якого оприлюднено на веб-сайті Мінінфраструктури, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Інтерфакс-Україна.

Згідно з пояснювальною запискою до документа, передбачається приведення нинішніх тарифів на перевезення пасажирів залізничним транспортом у відповідність до основних прогнозних макропоказників економічного та соціального розвитку на 2017 рік, затверджених в установленому порядку Кабінетом Міністрів України. Індексація тарифів у грудні 2017 року проти грудня попереднього року, згідно з ним, становитиме 21%.

Дивіться також: У Львові стартував проект впровадження електронного квитка. ВІДЕО

Автори документа зазначають, що рівень тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні залишається незмінним із жовтня 2014 року в усіх типах вагонів, окрім вагонів СВ і "Інтерсіті+", а у вагонах СВ - із 2009 року.

"В умовах прогнозу на 2017 рік без індексації тарифів для приведення пасажирських перевезень до рівня беззбитковості (нульової рентабельності) тарифи на перевезення необхідно було б підвищити в три рази", - йдеться в пояснювальній записці.

Крім того, залізничний транспорт несе значне соціальне навантаження через здійснення приміських і внутрішніх пасажирських перевезень за тарифами, які є нижчими від економічно обґрунтованого рівня, а також перевезень пільгових категорій громадян, визначених чинним законодавством України. Перехресне субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних у 2016 році очікується на рівні 9,9 млрд грн, а в 2017 році, за прогнозом, - понад 11 млрд грн.

Також читайте: Гроші на проїзд пільговиків залізницею повинна шукати місцева влада: до Держбюджету кошти на субвенції не закладені, - Бальчун

"Індексація тарифів дасть змогу частково зменшити перехресне субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних та деякою мірою компенсувати витрати на утримання парку пасажирських та багажних вагонів", - вважають автори проекту наказу.

Крім того, зазначено, що лише за підсумками 2016 року обсяг перевезень багажу і вантажобагажу очікується на рівні 12,4 млн тонно-км, за здійснення таких перевезень отримано 10,1 млн грн доходів. При цьому витрати становили 54,7 млн грн. Отримані доходи покривають витрати на 18,4%, що вдвічі менше, ніж у цілому щодо пасажирських перевезеннях у внутрішньому (далекому) сполученні (37,4%).
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору