EN|RU|UK
 Технології
  35695  291

NASA виявило три планети, придатні для життя. ВІДЕО

Національне агентство з повітроплавання і дослідження космічного простору (НАСА) оголосило, що виявило за 40 світлових років від Сонячної системи сім нових планет, за своїми характеристиками схожих на Землю.

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на ВВС.

Планети виявлено на орбіті ультрахолодної червоної карликової зірки TRAPPIST-1, розташованої за 40 світлових років від Землі. Обертаються щонайменше сім екзопланет. Кожна з них схожа на Землю за розміром, а також перебуває в так званій зоні життя - тобто в області, де досить світла і тепла для знаходження води в рідкому вигляді.

Три планети обертаються навколо TRAPPIST-1 у населеній зоні й можуть бути кандидатами для підтримки інопланетного життя. "Виявлення другої Землі це - не питання "якщо", а питання "коли", - заявив заступник голови директорату наукових місій НАСА Томас Цурбюхен.

Завантаження відео...

"Планети близькі одна до одної і дуже близькі до зірки, що дуже схоже на місяці навколо Юпітера. Проте зірка настільки мала і настільки холодна, що на планетах може бути вода в рідкому вигляді і, можливо, життя", - пояснив астроном Мішель Гійон з університету міста Льєж.

За словами астрономів, відкрити ці екзопланети вдалося за допомогою космічного телескопа "Спітцер". Більш того, це відкриття вони вважають найважливішим із тих, що вдалося зробити за допомогою цього телескопа.

Астрономи також відзначили, що сім відкритих ними планет розташовані відносно недалеко від Землі, однак щоб долетіти до них, наприклад, на реактивному літаку, треба було б близько 40 млн років.

Досі вченим було відомо вже кілька десятків планет, що вважаються "двійниками Землі". Так називають гіпотетичні екзопланети земного типу, які розташовані в межах населеної зони зірки і можуть бути придатні для життя.

Водночас ніяких доказів наявності життя на цих планетах вченим отримати не вдалося.
Коментувати