EN|RU|UK
 Суспільство
  1920  12

 Журналіст Буткевич виграв ще один суд у "17 каналу"

Журналіст "Еспресо ТВ" Богдан Буткевич виграв ще один суд у співробітників "17 каналу", який багато хто називає пропагандистським і пов'язує з Кремлем.

Про це сам журналіст повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі "Фейсбук", передає Цензор.НЕТ.

"Пам'ятаєте, я розповідав, що виграв суд у пропагандонів з "17 (к)аналу"?
Так ось, підовки не заспокоїлися і подали апеляцію. Яку вчора знову програли) Завдяки чудовій роботі мого друга й прекрасного адвоката Oleg Dorofeev у бійців кремлівського фронту не було жодного шансу. Пруф у світлині. А відучора й всього "17 (к)аналу" більше не існує!" - написав Буткевич.

Читайте також: Проти російського письменника-"політрука" Прилепіна відкрито кримінальне провадження, - СБУ

Він також нагадав, що знімальну групу "17 каналу" було помічено першою на місцях убивств Олеся Бузини і Павла Шеремета.

Й саме це вони намагалися спростувати. А також, те, що вони є засобом російської пропаганди, фінансованим "Сім'єю". Отже, тепер і апеляційний суд визнав мою правоту. Приємно. І ще, вчора ж створіння на ім'я Жан Новосельцев, яке було керівником цього витвору 5 колони, заявив про те, що 17 канал припиняє своє існування!
Поздоровляю всіх дотичних до боротьби з цим сміттєзвалищем, яке починаючи з часів Майдану на гроші Януковича чітко працювало проти нашої країни.

Журналіст Буткевич виграв ще один суд у 17 каналу 01
В їх "доробку" багато - й розповсюдження фейків проти Майдану, й робота на терористів "дири", й роздмухування "третього майдану", "кредитного майдану" та бунтів у найтяжчі моменти боїв на Східному фронті, й "мости" з терористами, й пряма співпраця з російськими засобами масової дезінформації, й модерація терористичних груп у соціальних мережах, за що досі у в'язниці сидить такий Дмитро Василець, екс-співробітник цього гадюшника. Ну, й згадана участь в інформаційному супроводі вбивств Бузини та Шеремета.

Також читайте: Російський канал "Звезда" закликає всіх на Майдан, - Аваков

Вітаю всю прогресивну громадськість із тим, що ми таки перекрили кисень цим потворам. Здається, їхні господарі відчули, що спроба створити з них "незалежне ЗМІ з іншим поглядом" провалилася. Й перекрили їм фінансування.
Звичайно, можна не сумніватися, що ми відірвали російській змії лише одну голову. Але на її місці виростуть три", - написав Буткевич.

Раніше співробітники "17 каналу" подали в суд на радника голови МВС Зоряна Шкіряка і журналіста Богдана Буткевича за наклеп. Зокрема Шкіряк і Буткевич заявили про невипадковість появи знімальної групи "17 каналу" на місці вбивства журналіста Павла Шеремета.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору