EN|RU|UK
 Політика України
  17912  40

 Основний співвласник бізнесу перевізників Конотопа погрожував, що поріже всі автобуси й купить ще одну квартиру в Карлових Варах, - Семеніхін

Мер Конотопа Артем Семеніхін розповів про те, як проходило протистояння керівництва міста з перевізниками через підвищення вартості проїзду.

Про це він повідомив в інтерв'ю Цензор.НЕТ.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": "Я закликаю людей самим відстоювати свої права", - Розенко про зростання цін на проїзд через підвищення "мінімалки"

"Це була величезна дурість перевізників: спробувати за якийсь хабар домовитися зі мною особисто, а також з представниками моєї команди, щоб підняти ціну на проїзд. Прямої пропозиції хабара не було; я одразу сказав: якщо ви мені зараз запропонуєте хабар, я повідомлю в правоохоронні органи, будете притягнуті до кримінальної відповідальності. Тобто з цього боку розмови в нас не сталося", - повідомив мер Конотопа.

"Я їм пропонував такий варіант: якщо вони нададуть об'єктивні розрахунки собівартості проїзду, то ми, можливо, готові навіть частково з бюджету дотувати транспорт - тільки щоб ціна не рухалася у бік збільшення. Якщо намагатися йти тією логікою, яку ви зараз озвучили, то виникає дуже багато запитань. От я зараз побуду в ролі не людини, в якої беруть інтерв'ю; і не в ролі міського голови. Я побуду в ролі звичайного критика. Скажіть, будь ласка, а чому ви так суб'єктивно розглядаєте ситуацію? Чому не берете до уваги те, що маршрутники хотіли підняти ціну проїзду - і в результаті її не підняли (ціна залишилася на попередньому рівні)? Чому ви не берете до уваги, що практично по всій Україні вартість проїзду здорожчала, а у місті Конотоп - не підвищилася? І чому ви не берете до уваги те, що було написано на моїй сторінці, де чітко (в тому числі у відеороліках) говориться, що ціна на проїзд знижується на два тижні? І що це буде як наука тим негідникам і баригам, які намагалися з ґвалтувати громаду міста? Це було покарання. Тобто 2 тижні вони возили людей по 2.50, деякі кілька днів - навіть безплатно. Це було вибачення за те, що вони так вчинили: у 20-градусний мороз змусили людей ходити пішки, перебудовувати свій трафік по місту", - заявив Семеніхін.

Також читайте: Розенко доручив Мінінфраструктури і місцевій владі жорстко реагувати на підвищення цін на проїзд

"Поруч з цим кабінетом є й інший, ми там п'ємо каву. Так от, в тому кабінеті у мене була розмова з основним співвласником оцього бізнесу перевізників. Є такий собі Сергій Сергійович Черєвко. Людина-виходець з 90-х, займався бізнесом (легальним, нелегальним - не мені судити) з експорту гільзи. (У нас є гільзовий завод). Заробив хороші статки, має квартири в Карлових Варах, в Кончі-Заспі, ще багато чого. Про це всі знають. І він особисто мені про це розповідав.Я йому говорив: давайте шукати вихід з цієї ситуації. Тому що не може бути так, що зараз люди отримають ці так звані "гройсманівські 3200" - а тут їм проїзд по 7 гривень! Тут їм і ціни, і опалення - люди стануть ще бідніші, аніж були. Кажу: давайте шукати якийсь компроміс. Наприклад, дотацію з бюджету плюс можливість розгляду варіантів підняття ціни - тільки в розумних межах - не до 5-6-7 гривень. Ні, каже, тільки 7 гривень (потім сказав: 6) - і всьо, на цьому крапка", - розповів мер Конотопа.

"Я кажу: ні, хлопці, так ми розмови не побудуємо. Він: "Да я…да я візьму - автобуси поріжу! Да в мене дочка на "Мерседесі" їздить! Да в мене квартири в Кончі-Заспі й Києві! У мене квартири в Карлових Варах! Я поріжу всі автобуси, переплавлю - і куплю ще одну квартиру в Карлових Варах!". Я кажу: "Пане Сергію, ми так з вами розмови не побудуємо. У мене немає квартири в Карлових Варах. І візьміть будь-кого, хто ходить по вулиці - в них теж немає. Хоча нас не стосується те, що в вас там є. Хочете різати автобуси (я про це і в Інтернеті написав) - тоді краще продайте їх в АТО. Хай там хлопці їздять! Власне, на таких підвищених тонах у нас і завершилася розмова. Потім я дізнався, що вони збираються страйкувати. Це, до речі, є грубим порушенням правил перевезень і наших договорів з перевізниками. Власне, за що ми і розриваємо договори. І от коли відбувся цей конфлікт з основним перевізником (був у нас один монополіст - ПП "Корунд-С"), почали підтягуватися дрібні перевізники. Кажуть пошепки: "Ну, якщо "Корунд" не буде нам диктувати умови, ми будемо і по 3 гривні їздить, нам нормально!". Ну, ми, звичайно, підтримали дрібних", - наголосив Семеніхін.

Читайте також: "Ніяких підстав піднімати ціни на проїзд сьогодні немає", - Розенко

"Зараз в місті є певна нестача автобусів. І ми оголосили тендери на закупівлю нових транспортних засобів. Зараз тендери ще тривають, і ми не знаємо, хто буде переможцем. Але плануємо найближчим часом закупити близько 7 одиниць автобусів середньої місткості, низькополих. Ну, і плюс плануємо закупити "Богданів" - на ті маршрути, де великі автобуси не проїдуть", - резюмував мер Конотопа.

Повний текст інтерв'ю з Артемом Семеніхіним читайте ТУТ.
Источник: https://ua.censor.net.ua/n431484
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору