EN|RU|UK
 Політика України
  4843  13

 Нацрада перевірить харківський телеканал за сюжет про визнання анексії Криму, - Костинський

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України призначила перевірку харківського телеканалу за сюжет про визнання анексії Криму.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це на своїй сторінці в Facebook написав член Нацради Сергій Костинський.

"Ухвалили рішення про проведення позапланової перевірки кабельного телеканала ТОВ «ПРОГРЕСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА КОМУНІКАЦІЇ» (м. Харків). В ефірі телеканалу неодноразово транслювалася передача, присвячена Севастопольській біологічній станції з неоднозначним змістом", - написав член Нацради.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": За порушення квот уже оштрафовано 10 радіостанцій на суму понад 579 тис. грн, - Костинський

"Если вам доведется побывать в Севастополе, обратите внимание на белое нарядное здание... Сейчас это Институт морских биологических исследований имени Александра Ковалевского Российской Академии наук. Преемник Севастопольской биологической станции хранит и приумножает славные традиции морских исследователей", - цитує Костинский передачу телеканалу.

За словами члена Нацради, авторами передачі не було зазначено, що так званий "Інститут морських біологічних досліджень ім. О.О. Ковалевського РАН" - це установа, що була створена окупаційною владою після анексії Криму та захоплення Інституту біології південних морів ім. О.О. Ковалевського НАН України. Таким чином, цей контент має ознаки порушення вимог абзацу дев'ятого частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення".

Також читайте: Нацрада телерадіомовлення просить СБУ перевірити інформацію про належність "Радио Вести" екс-міністру Клименку, - Фещук

"Також виявлено, що ця передача була профінансована Фондом "Русский мир", створеним в 2007 році Указом Президента країни-агресора", - написав Костинський.

За його інформацією, Нацрада звернулася в СБУ.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору