EN|RU|UK
 Політика України, Економіка
  3793  33

 2016 рік був відверто провальним для "Укрзалізниці", - Омелян

Ситуація в Укрзалізниці потребує термінової професійної дискусії на рівні уряду.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на прес-службу Мінінфраструктури, про це 4 квітня 2017 року під час інтернет-конференції в ЛІГАБізнесІнформ заявив глава відомства України Володимир Омелян.

"Я очікую на рішучі дії Уряду, оскільки тепер це спільна відповідальність, а не відповідальність виключно Міністра інфраструктури, хочу щоб ми провели фахову дискусію про те, що відбувається, що треба зробити. Бо, швидше за все, цього року ми матимемо проблеми з локомотивами, у нас нічого не вирішено з рухомим складом, напіввагонами, у нас пасажири перевозяться у "близьких до людських умовах", і особливого прогресу, крім рапортів, що ми відремонтували 5 чи 10 вагонів, поки немає", - підкреслив Омелян.

Крім того, Міністр зазначив, що 2016 рік став відверто провальним для компанії: "Укрзалізниця" колись була фантастичною компанією, але точно не в 2014 році, коли ми її прийняли. Багато чого було зруйновано, багато було корупції. Ми почали правильні процеси: ми корпоратизували підприємство, ми домоглися, щоб керівництво обиралось на відкритому конкурсі, дали високу зарплату і чекали вже доданої вартості від керівника. На жаль, цього не сталося, 2016 рік був відверто провальним для Укрзалізниці. І це не мої голослівні твердження, це чітка статистика, яка підтверджується як профільними бізнес-асоціаціями - звернення з боку Європейської бізнес-асоціації, Американської торговельної палати, бізнесу, який працює з УЗ, з боку профільних транспортних видань. Ми маємо відкат назад".

Читайте також: Середній вік пасажирських вагонів в Україні - 29,3 року, - представник "Укрзалізниці" Романків

Очільник відомства також зазначив, що окремою болючою темою є підвищення тарифів на вантажні та пасажирські перевезення.

"Я прихильник оптимальних ринкових тарифів, винятком може бути лише ситуація, коли я чітко розумію, що надлишкові кошти спрямовуються на модернізацію підприємства, на збільшення його капіталізації, купівлю рухомого складу. У 2015 році, коли ми анонсували корпоратизацію, ми чітко говорили, що тарифи підвищувати необхідно, і підвищили їх на 15%, це згенерувало для Укрзалізниці додаткових 4 млрд гривень, які розчинились. Є багато пояснень, куди пішли ті гроші. Але факт, наші очікування, що за рахунок цих грошей запуститься українське виробництво вагонів, лиття рейок, запрацює Крюковський завод, не справдилися. Цього не відбулось. Компанія не стабілізована", - зауважив міністр.

Крім того, відповідаючи на уточнювальне запитання, Володимир Омелян вкотре наголосив, що виступає проти чергового підвищення тарифів: "Немає гарантій, що чергове підвищення не призведе до виникнення нової чорної діри. На цьому етапі ми точно не піднімаємо пасажирські тарифи, буде дискусія щодо вантажних тарифів. Але лише тоді коли з'явиться спільна позиція "Укрзалізниці" і бізнесу. Бізнес готовий платити за якісні послуги".

Також читайте: Прокуратура Києва запобігла стягненню з "Укрзалізниці" 1,5 млрд грн на користь "Сбербанку" РФ

Нагадаємо, раніше Омелян висловив упевненість у тому, що в 2017 році в Україні будуть працювати найбільші у світі публічні компанії, найбільші у світі портові оператори, а також найбільша європейська лоукост-авіакомпанія.





Источник: https://ua.censor.net.ua/n435015
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору