EN|RU|UK
 Політика України, Економіка, Київські новини
  4811  37

 Кличко: "Нові рекламні конструкції не заважатимуть водіям і не псуватимуть зовнішнього вигляду столиці"

Нові правила розміщення зовнішньої реклами, які міська влада розробила з участю громадськості та представників бізнесу, допоможуть очистити місто від великої кількості рекламних конструкцій, зробити столицю привабливішою і безпечнішою, а також забезпечити рівний доступ до ринку всіх учасників рекламного бізнесу.

Про це під час наради щодо нових правил розміщення рекламних конструкцій заявив Київський міський голова Віталій Кличко, передає Цензор.НЕТ.

Під час наради Віталій Кличко оглянув рекламні конструкції на Хрещатику і поспілкувався з представниками рекламного бізнесу.

"Ми чули багато критики щодо хаотичного розміщення реклами в місті, білборди та сітілайти часто закривають світлофори, обмежують поле зору водіїв, закривають історичні будівлі. В європейських країнах правила розміщення реклами чіткі і зрозумілі, і там реклама не перевантажує вулиці і не псує їхнього зовнішнього вигляду, - зазначив мер Києва. - Сьогодні я поспілкувався з представниками рекламної галузі столиці, і вони запевнили мене, що готові власними силами демонтувати рекламні носії - перші рекламні площі почнуть демонтувати на Хрещатику вже сьогодні ввечері", - зазначив Віталій Кличко в коментарі журналістам.

Також читайте: У Києві закрили майже всі нелегальні газові заправки

Далі, як розповів заступник голови КМДА Олексій Резніков, значна кількість рекламних конструкцій зникне з Європейської площі, Володимирського узвозу, вул. Сагайдачного, Паркової алеї та інших центральних вулиць міста.

"Ми зменшимо кількість зовнішньої реклами на 75%, і учасники ринку готові до цього - ми досягли розуміння і разом з ними розробили нові правила розміщення зовнішньої реклами в місті", - підкреслив Олексій Резніков.

Віталій Кличко також зазначив, що завдання міської влади - надати всім учасникам рекламного ринку столиці можливість працювати за єдиними правилами, прозоро й ефективно.

Також читайте: Нові правила зовнішньої реклами зменшать кількість білбордів, - Кличко

"Завдяки новим правилам, які вже ухвалила Київрада, всі оператори ринку отримують рівний конкурентний доступ до сфери зовнішньої реклами. До того ж, рекламні конструкції набудуть більш привабливого вигляду, не заважатимуть водіям і не псуватимуть зовнішнього вигляду столиці. І це стосується не тільки центру міста , але і транспортних магістралей, житлових кварталів і віддалених районів міста", - зазначив Віталій Кличко.

За новими правилами розміщення зовнішньої реклами збільшується кількість нульових зон, де рекламних засобів не буде взагалі; приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв у виборі місць встановлення рекламних конструкцій; рекламними площами стануть елементи благоустрою міста - лавки, урни тощо - і вони будуть встановлені, в тому числі, за рахунок операторів рекламного ринку.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору