EN|RU|UK
 Економіка
  2368  3

 "Заяву голови профспілки про скорочення співробітників порту "Чорноморськ" доведеться залишити на його совісті", - екс-начальник контейнерного терміналу порту "Іллічівськ"

Колишній керівник терміналу порту "Іллічівськ" Андрій Кузьменко прокоментував заяви Сергія Бризгалова.

Екс-начальник контейнерного терміналу порту "Іллічівськ", керівник проектів у сфері морського транспорту в інших портах України, Росії, Нідерландів та інших країн Андрій Кузьменко прокоментував для Цензор.НЕТ, заяву глави профспілки порту "Чорноморськ" Сергія Бризгалова про майбутні скорочення на підприємстві, що пов'язані з можливим продажем порту компанії Hutchison Ports.

"Будь-який коментар Бризгалова щодо роботи порту і, зокрема, його розвитку слід розглядати, насамперед, з урахуванням того, що сам він з кінця січня 1999 року беззмінно очолює найбільшу профспілку порту і весь цей час є основною стороною підписання колективного договору. А це значить, що жодне важливе рішення в порту за ці роки (реструктуризація, спільна діяльність, звільнення і скорочення) не ухвалювалося без його відома і згоди. І саме він разом із 8 начальниками порту, які змінилися за цей час, несе пряму відповідальність за його нинішній стан.

За словами Кузьменка, деякий час тому з подачі МІУ в українських ЗМІ з'явилася інформація про нібито швидкий прихід до Чорноморська провідної світової портової корпорації Hutchison Ports.

"Про умови цього приходу (концесія, приватизація, оренда) не повідомлялось взагалі нічого, а сама компанія зберігала звичне в таких випадках мовчання. Проте один із профспілкових лідерів "Чорноморська" стверджує, що ні продаж, ні "передача потужностей порту" (що б це не означало) неприпустимі, оскільки "це призведе до масових скорочень і є незаконним". Крім того, стверджується, що "майже всі контейнерні термінали повністю або частково автоматизовані. І Hutchison Ports для роботи потрібні максимум 150 осіб. Решту він не завантажить роботою, бо в Україні немає сьогодні ринку контейнерних перевезень". На жаль, Бризгалов не дуже добре розбирається як в сучасних контейнерних технологіях, так і в ринку контейнерних перевезень", - стверджує він.


Він повідомив, що серед 48 терміналів і портів, що перебувають під управлінням Hutchison Ports, автоматизованих (у різному ступені) не більше 5.

"При цьому світовий стандарт економічної рентабельності автоматизації починається з оплати праці персоналу в розмірі 20-25 євро на годину. Тому у світі є небагато країн, де будуються автоматизовані термінали. І, на жаль, "Чорноморську" це наразі не загрожує, - упевнений Кузьменко. - Заява Бризгалова про "відсутність ринку" в Україні також помилкова. Загальний обсяг перевезень контейнерів у 2016 році становив 680 000 TEU, що приблизно відповідає рівню 2006 року, коли на відсутність ринку ніхто не скаржився".

Прокоментував Кузьменко і думку Бризгалова про те, що в порту відбудеться масштабне скорочення співробітників.

"Заяву про скорочення 850 співробітників із 1000 теж доведеться залишити на совісті лідера профспілки. Не знаючи технології і планованого обсягу перевезень (який, безсумнівно, з приходом Hutchison Ports буде більшим за сьогоднішній нуль), не можна говорити про майбутнє штатної кількості. Очевидно, що це точно не 50 осіб, а набагато більше, як свідчить досвід того ж "Укртрансконтейнера", що мав свого часу персонал близько 650 осіб, і це без 1 та 2 причалів, про які згадується в заяві. Ще незрозуміліше, як можна робити якісь висновки з невідомих планів "продажу або передачі" та й поготів наліплювати ярлики "незаконності" на договри, яких ніхто не бачив. Це чистий волюнтаризм", - заявив він.


Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору