EN|RU|UK
 Економіка
  2709  41

 Ми зупинили на добу одну доменну піч через неможливість привезти на меткомбінат відвантажений кокс, - директор ММК ім. Ілліча

Одному з найбільших металургійних комбінатів країни ММК імені Ілліча довелося на добу зупинити роботу доменної печі через брак сировини для її роботи.

Така ситуація стала можливою через невиконання "Укрзалізницею" взятих на себе зобов'язань, про це повідомив на своїй сторінці в Facebook директор підприємства Юрій Зінченко.

"Змушений повідомити про чергову "зраду" - вже минуло півроку, як керівництво "Укрзалізниці" переможно відзвітувало про 23 вантажні поїзди по стику Комиш-Зоря - Волноваха в напрямку Маріуполя. За фактом ледь вийшли на рівень 16-17 поїздів, тобто рівень, який нам обіцяли ще на початку 2016 року", - пише Зінченко.

Також директор заводу вказує, що розпочата "УЗ" реконструкція цієї ділянки ще більше посилила ситуацію, яка призвела до негативних наслідків.

"Зі свіжих наслідків того, що відбувається - вчора о 19:00 ми зупинили на добу одну доменну піч через неможливість привезти на меткомбінат відвантажений кокс. У мене питання - чи розуміє керівництво "Укрзалізниці" важливість металургії для економіки країни і ціну їх операційних недоробок? Уже багато разів писав - мінус один маршрут сировини по Комиш-Зорі - це мінус $ 0,4 млн валютної виручки. На жаль, кожен день ми їх недоотримуємо по 2-3", - повідомив Зінченко.

Всього, за оцінкою Зінченка, за останній рік маріупольським металургам за прямим маршрутом було недовезено понад 6 млн тонн сировини, що призвело до недовироблення близько 1 млн тонн чавуну, ще 1 млн тонн чавуну було виробленого з неконкурентоспроможною собівартістю через використання логістики з використанням морського транспорту.


Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору