EN|RU|UK
 Політика України, Суспільство
  3983  119

 Реформа такого гіганта, як УЗ, - це піт, кров, сльози, - Бальчун перерахував свої досягнення і невдачі за рік роботи

бальчун войцех

Голова правління "Укрзалізниці" Войцех Бальчун назвав головні досягнення і провали на своій посаді за підсумками року.

Про це він розповів у інтерв'ю Ліга.НЕТ, інформує Цензор.НЕТ.

Читайте на "Цензор.НЕТ": "Укрзалізниця" має намір запустити 1 серпня поїзд Львів - Краків, - Бальчун

Бальчун вважає своїм головним досягненням продовження роботи компанії.

"Компанія Ernst & Young за результатами фінансового аудиту цього року прибрала зі свого звіту пункт, в якому йшлося, що є ризик для продовження діяльності УЗ. Реальна оцінка аудитора була - невідомо, чи переживе фірма 2016 рік. Зараз вони прийшли до нас з усмішками і сказали, що УЗ в хороших руках і виходить на прямий шлях, не втратьмо це", - сказав Бальчун.

Він додав, що в компанії сьогодні є довгострокова стратегія, а не короткострокова, як було раніше. "Програма інвестицій на 5 років обсягом 130-150 млрд гривень - такої програми ніколи не було. Це надзвичайно важливий сигнал для всіх, і це реальний план. Також потрібно взяти до уваги, що з липня минулого року по березень нинішнього ми підняли зарплати для всіх співробітників на 50%", - зазначив голова правління УЗ.

Також читайте: Омелян про Бальчуна: "Йому точно час іти"

Говорячи про провали, Бальчун наголосив, що очікував здійснення певних речей швидше, ніж це вийшло.

"Я скажу трохи образливу річ, але мені здається, в Україні дуже багато красивих слів і заяв. А коли справа доходить до конкретних справ - трапляється різне. Я постійно намагаюся донести ринку, з боку якого відчуваю величезний тиск: реформа такого гіганта, як УЗ, - це піт, кров, сльози, смирення й терпіння. Якщо хтось через місяць моєї роботи питає, де реформи, то ця людина не має жодного поняття про управління такою організацією", - каже він.


"У будь-якій точці світу, де працює залізниця, вам скажуть, що в таких величезних компаніях є внутрішня інерція. Часто той, хто бере на себе цю роботу, не зможе залишитися в компанії до того моменту, коли настане результат. А вершки збере інший керівник. Мені в Польщі з цим пощастило. У сучасній історії PKP Cargo я був головою правління, який пропрацював найдовше - 5 років. Перші два роки був жах, а результат прийшов на третій рік. На четвертий рік ми отримали найкращий результат в історії. У мене був це час, але гарантій ніколи немає. Я переконаний лише в тому, що хороші речі в УЗ вже почалися", - резюмував Бальчун.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
 
 
 
 
 
 вгору