EN|RU|UK
 Економіка
  1406  15

 "Залізничний лічильник" промоніторить реальну пропускну здатність лінії Комиш-Зоря - Волноваха

Центр транспортних стратегій запускає новий проект - "Залізничний лічильник", за допомогою якого будуть моніторитися реальні показники пропускної здатності залізничної інфраструктури України.

Перша ділянка в зоні контролю - вантажні перевезення на перегоні Комиш-Зоря - Волноваха. Перегон на цей момент залишається єдиним залізничним сполученням зі станціями Маріупольського вузла. Це має критичний вплив на роботу промислових підприємств Маріуполя, а тому збільшення пропускної спроможності залізниці на цьому відрізку має вкрай важливе значення для промислового центру Приазов'я і в цілому економіки України, повідомляє ЦТС.

Нещодавно тут були проведені ремонтні роботи на перегоні Розівка-Зачатівська. Було укладено понад 17 км залізничної колії, встановлено 4 комплекти стрілочних переведень та обладнано 3 низькі платформи. Про значимість події говорить те, що відкривати перегін приїхав прем'єр-міністр Володимир Гройсман.

Після запуску перегону пропускна здатність на цьому напрямку, за словами голови правління ПАТ УЗ Войцеха Бальчуна, повинна збільшитися до 29 пар на добу, тобто до 58 поїздів.

"Орієнтовні обсяги перевезень на напрямку найближчим часом становитимуть близько 1600 вагонів на добу або 29 пар поїздів, з яких 5 пасажирських, решта - вантажні", - інформував В. Бальчун.

У перспективі ж УЗ розраховує вийти на пропускну здатність на цьому напрямку до 42 пар поїздів на добу, тобто - до 84 поїздів.

Поки ж у Маріуполі констатують, що залізниця далека від таких показників. Так, раніше гендиректор Маріупольського металургійного комбінату імені Ілліча Юрій Зінченко заявив, що після розширення перегону Комиш-Зоря - Волноваха УЗ не змогла забезпечити пропуск 22 вантажних поїздів на добу. "На жаль, обіцяні 22 вантажні потяги на добу через Комиш-Зорю ми так і не побачили", - констатував топ-менеджер.

А вже після запуску перегону Розівка-Зачатівська Маріупольський порт прийняв перше судно з вапняком з ОАЕ. Така поставка була обумовлена тим, що "Укрзалізниця" знову-таки не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність на ділянці Комиш-Зоря - Волноваха, і металургам довелося шукати варіанти поставок сировини з далеких ринків.

Запускаючи "Залізничний лічильник", ЦТС має намір акцентувати увагу на подібних "вузьких горлечках" залізниці. Надалі планується моніторинг інших ділянок, де будуть виникати складнощі з вантажоперевезеннями в пікові періоди.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору