EN|RU|UK
 Економіка
  5088  18

 Ярославський має намір розширювати присутність у фінансовому секторі, а "Металіст" "поки неможливо повернути"

Власник і президент групи DCH Олександр Ярославський має намір розширювати присутність свого холдингу у фінансовому сегменті.

Про це він розповів в ексклюзивному інтерв'ю журналу "Бізнес", повідомляють "Українські новини".

"Я неодмінно буду розширювати присутність у фінансовому сегменті. Якщо не вийде з "Промінвестбанком", буду розглядати інші банківські установи. Я придбав кілька серйозних промислових активів, і мені потрібен банк як фінансовий інструмент управління ними", - сказав бізнесмен, акцентувавши увагу на досить успішний досвід роботи в цій галузі.

"До того ж, я прекрасно знаю, що потрібно робити, щоб банк працював ефективно. Приклад тому -"УкрСиббанк", який я створював і який продовжує успішно функціонувати", - підкреслив Ярославський.

Він також зазначив, що саме з створення цієї фінансової установи в далекому 1995 році почалася історія його інвестицій у свій рідний Харківський регіон.

"Я радий, що вкладав і продовжую вкладати гроші саме в нього", - заявив бізнесмен.

Що ж стосується необхідності в банківському активі для обслуговування промислових активів, то йдеться, перш за все, про Харківський тракторний завод і рудник "Суха Балка".

Пріоритетами розвитку останнього Ярославський назвав такі: "На "Сухій Балці" плануємо збільшувати видобуток, працювати на зниження собівартості. Поки це два основні завдання", - розповів він.

Щодо ХТЗ ключовим аспектом є відновлення позицій заводу як національного виробника на внутрішньому ринку.

"Навіщо наповнювати бюджети європейських країн, які і без нас наповнені? Тепер (відновивши виробництво на заводі) ми почали дбати самі про себе. І це головна перемога. Я буду продовжувати працювати, засукавши рукава, для розвитку ХТЗ", - зазначив Ярославський.

Окрему увагу в інтерв'ю він приділив успіхам Міжнародного аеропорту "Харків", що також входить у структуру активів групи DCH. У травні цей транспортний об'єкт обслужив рекордну кількість пасажирів - 84,3 тис. осіб. Це, за словами Ярославського, стало результатом професійної та злагодженої роботи менеджменту харківського аеропорту. У планах бізнесмена збільшити пасажиропотік мінімум втричі.

В цілому ж Ярославський заявив, що не виділяє якийсь один зі своїх активів як предмет особливої уваги.

"Як можна визначити, що тобі дорожче, якщо вкладаєш в той чи інший об'єкт не тільки гроші, але і свою працю, нерви, час, своє життя", - заявив Ярославський.

У минулому, таким особливим активом, на думку експертів, був "Металіст". Однак зараз бізнесмен так прокоментував перспективи свого повернення у футбол: "Повернути "Металіст" поки неможливо, він зараз у незрозумілому стані. А інші українські клуби мене не цікавлять. Якщо ж говорити про придбання зарубіжних клубів, не знаю - час покаже".

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору