EN|RU|UK
 Політика України
  1915  27

 Нардеп Гусак пропонує "Укрзалізниці" ліквідувати преференції для транзиту залізної руди з РФ через територію України

укрзализныця поезд вагоны уз грузоперевозки грузы товарняк

Народний депутат, член парламентського комітету з питань транспорту Володимир Гусак пропонує ПАТ "Укрзалізниця" ліквідувати преференції для транзиту російської залізної руди і впровадити механізм обмеження прийняття маршрутів з рудою з РФ через територію України.

Про це він написав на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook, пише uaprom.info.

"У зв'язку з повною відсутністю логіки пропуску через прикордонні переходи "Укрзалізниця" в червні 2017 спромоглася перевезти через ст. Ужгород лише близько 70% заявлених вітчизняними виробниками залізної руди обсягів. У той же час транзитні вантажі перевезені в 100% обсязі без обмежень", - написав він.

За його словами, проблема полягає в існуванні різних режимів пропуску експортних і транзитних вантажів. "Причому вітчизняні експортери значно програють, оскільки змушені додатково узгоджувати графіки відвантаження в розрізі окремих маршрутів. Тобто, УЗ балансує пропуск за рахунок вітчизняного експорту, транзит відвантажується за місячними планами без обмежень. Наслідки очевидні - вітчизняні підприємства скорочують виробництво, Україна втрачає податки і мільйони доларів валютного виторгу", - вважає нардеп.

Щоб вирішити цю проблему, В.Гусак пропонує УЗ ліквідувати преференції для транзиту і ввести практику помаршрутного узгодження транзиту руди на адресу західних переходів, тим більше що ці механізми передбачені п.3.12 "Правил планування перевезень вантажів".

Крім того, нардеп вважає за необхідне ввести механізм обмеження прийняття на українську територію маршрутів з рудою із РФ, якщо загальна кількість вантажів на мережі УЗ у напрямку прикордонного переходу на західному кордоні перевищує 3-денну норму пропуску, що дозволить не створювати пробки на залізниці біля західного кордону України.

В.Гусак також пропонує передати повноваження щодо погодження всіх планів / графіків перевезень, а також з контролю пропуску на територію України, до філії ЦТЛ - підрозділ УЗ, яке за наявної практики планування найбільше втрачає в доходах, обороті вагонів і навантаженні через затори і невиконання планів перевезень у напрямку західних кордонів.

"Звертаюся до керівництва УЗ і особисто Войцеха Балчуна - якомога швидше ухвалити важливі для економіки України управлінські рішення", - підкреслив він.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору