EN|RU|UK
 Суспільство
  3685  15

 Укртрансбезпека - це контора з вибивання чорної готівки з судновласників, - бізнесмен Хаджішвілі

хаджишвили

Державна служба з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека ) займається не безпекою в портах, а поборами з судновласників.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це заявив співвласник і директор портового оператора Risoil (найбільшого терміналу з перевалки соняшникової олії) Шота Хаджішвілі на Facebook.

"У всьому світі в морських портах є port state control (PSC), який виконує певні функції, і працюють в ньому високопрофесійні кадри - як і капітани, так і старші механіки з великим стажем роботи і досвідом. Тільки у нас в країні PSC - це не інструмент нагляду за безпекою мореплавства, а контора з вибивання чорної готівки з судновласників через агентські компанії", - пише він.

"У PSC у нас немає капітанів і стармеха: у нас там працюють колишні "екологи", яким перекрили канали обілечування в портах, колишні прокурори і податкові менти. Це ціле угруповання, яке працює злагоджено - і не тільки в портах, а й на дорогах і навіть в частині освоєння коштів, що виділяються на утилізацію токсичних відходів", - заявив бізнесмен.

Також читайте: На вантажному судні в Одеській області сталася пожежа. ФОТОрепортаж

"Ними створено кілька контор-смітників, одна з яких "Посейдон Інжиніринг". Всім агентам через гінців було запропоновано підписати з нею договір про пломбування клапанів л'яльних і фекальних вод. Це практика тільки наша,бо в світі це робить екіпаж судна, а капітанія порту може перевірити наявність пломбування в будь-який час стоянки в порту. Втім судновласнику нав'язується непотрібна послуга, вартість якої від 180 до 350 дол. Якщо агентська компанія не підписала такий договір, то в справу вступає PSC і її нічому не навчені "інспектори". У процесі інспекції на судах незговірливих агентів виявляються "порушення" і складається акт за формою "30". Судно не може піти в море, не усунувши це і не викликавши представника свого класифікаційного товариства", - інформує Хаджішвілі.

Балкер I Maria прийшов до Чорноморська під навантаження і був під вантажними операціями понад 10 робочих днів. У четвер судно завантажилося кукурудзою і зібралося йти в рейс на Іспанію. Покупець і фрахтувальник судна - "Гленкор". За пару годин до відходу на борт піднялися два "інспектори" PSC і заявили своє право робити огляд. На резонне зауваження капітана і агента, що судно йде на відхід і оформляються вантажні документи і можна було проводити перевірку за період довгої стоянки, відповіли: маємо право. Далі акт з десятків зауважень, і одне з них - "30". Балкер став на простій близько 17-ї години в четвер. У п'ятницю було отримано лист, що причина затримки усунена і знята. PSC поінформували і викликали їх на борт для повторної перевірки близько 15 години. Але вони сказали, що зайняті й до кінця робочого дня не з'явилися", - розповів бізнесмен.

Читайте також: Євросоюз запускає єдину систему контролю в'їзду-виїзду на своїх зовнішніх кордонах

"Порт, термінали і всі служби працюють цілодобово і без вихідних, а PSC у вихідні не працюють. Треба чекати ще дві доби, поки пани "інспектори" прийдуть на роботу. Такі дії завдають максимальної шкоди судновласнику і агенту. Збитки складуть кілька десятків тисяч доларів", - підкреслив він.

"Всі ці дії стали можливі завдяки міністру, який підписав наказ №433 в грудні минулого року. Керівництво Міністерства інфраструктури України було поінформовано про ситуацію, що склалася, але не вживає жодних заходів для усунення", - заявив Хадшішвілі.

"Закликаю всі агентські компанії розірвати договори з "Посейдоном" і не дозволити шахраям знову повернути нас у минуле", - додав він.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору