EN|RU|UK
 Політика України
  17466  187

 Герой війни, льотчик-штурмовик Волошин розповів, чому пішов із ЗСУ: Один майбутній генерал про підвищення зарплат відповів так - якщо щось не подобається, ми легко знайдемо вам заміну

летчик волошин

Герой війни, льотчик-штурмовик Владислав Волошин розповів про причини свого звільнення зі Збройних Сил України.

Про це він написав на своїй сторінці в Facebook у відповідь на блог редактора Цензор.НЕТ Юрія Бутусова "Допоможемо знайти роботу пілотові штурмовика Су-25 Владиславу Волошину".

Як зазначає Бутусов, Волошин неодноразово завдавав результативних ударів по російським агресорам в Україні, а всього зробив 33 бойові вильоти. "За свої вильоти в 2014-му може претендувати, мабуть, на звання найвідчайдушнішого військового льотчика України", - пише журналіст.

Читайте також: Майор Гончар про сучасну систему моніторингу в зоні АТО: Ми впроваджуємо свого роду "мову" НАТО

У своєму пості льотчик розповідає про те, чому він звільнився із ЗСУ і зараз змушений шукати собі роботу. Наводимо фрагменти з його публікації.

"Чому я пішов з армії..."Фахівці" стверджують, що умови в авіації "шоколадні". Що ж...

У мене була зарплата 12611грн + за суборенду житла 1699грн (крайнє звання майор, посада заст.комеска (командир ескадрильї. - Ред.)). Багато хто скаже - так житло в Миколаєві можна знайти за 2000 грн. Не вгадали... Взимку я платив за місяць 5400 грн (і це далеко не президентські апартаменти, навіть не євроремонт) + прожиття (в 299 Бр.ТА (бригада тактичної авіації. - Ред.) годують гірше, ніж жахливо) + дитина (а потім і друга) + кредити. А ще періодично потрібно, щось купити з одягу. Рахуйте самі. Особисто моя думка - цього НЕДОСТАТНЬО для офіцера БУДЬ-ЯКОГО роду військ, не тільки льотчика. Так, періодично квартири дають, особливо тим, хто "проявив" себе, і полковникам. Незважаючи на всі мої так звані "заслуги" і сімейні проблеми, я її не заслужив (знову ж, моя думка)".

Волошин також розповідає про критичну ситуацію із забезпеченням льотчиків: "Обмундирування льотчика дуже специфічне, щоб зберегти його ЖИТТЯ і цілісність мат.частини. Від нього залежить безпека польотів. Комбез із матеріалу, що легко рветься, швидко зношується, добре горить. Про льотні черевики взагалі мовчу (не витримавши, купив білоруські через Інтернет). Доводилося літати в "гелетейці" і берцах, іноді кросівках. Захисний шолом і маски нові - закуплені волонтерами в РФ. Як і GPS навігатори".

При цьому, за словами льотчика, ставлення керівництва також викликає багато питань: "Одного разу, один майбутній ГЕНЕРАЛ, на питання про підвищення зарплат відповів так - якщо вам щось не подобається, ми легко знайдемо вам заміну. Інший, на питання про те, що на позабазовому аеродромі, на якому нам довелося жити, зовсім немає води, крім періодичного дощу, відповів - чому трава не кошена".

Також читайте: Тука про контрабанду: "На заході України цим займаються прикордонники, на сході - ЗСУ, а це таємниця?". ВIДЕО

Волошин також зазначив і плачевну ситуацію з льотною діяльністю у ЗСУ, яка після 2014 року мало в чому змінилася: "На жаль, льотний склад так само літає рідко. У разі якщо "рядовий" льотчик у чомусь "проштрафився", його ставлять у "стійло", даючи літати лише для підтримки навичок (так би мовити, щоб льотчик завжди міг полетіти і вбитися). Методика далеких 90-х. Переважно, всі займаються показухою, починаючи від передач в авіаційні частини нібито відремонтованої техніки, навіть якщо їй трохи за 30... Курсантів готують на БОЙОВИХ літаках!!! Досягнення, безумовно. А в цей час лейтенанти роком старше (й інші льотчики) "СИДЯТЬ НА ЗЕМЛІ", тому що паливо "річкою" виділяється тільки під курсантів".




Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
 
 
 
 
 
 вгору