EN|RU|UK
 За кордоном
  19957  51

 Хоч як би пропаганда не виверталася, РФ доведеться відповідати за зміни в правилах польотів перед трагедією з МН17, - російський авіаексперт

боинг 777 мн17

Росії доведеться відповідати за складене з порушеннями повідомлення про зміни в правилах проведення і забезпечення польотів, причини його появи та недотримання перед катастрофою рейсу МН17.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це на своїй сторінці в Facebook написав російський авіаексперт Вадим Лукашевич, коментуючи "розслідування" агентства РІА "Новости" про причини катастрофи рейсу МН17.

"Вас цікавила наша офіційна відповідь на мою публікацію в Forbes з приводу нашого (російського) NOTAM (NOtice To AirMen, NOTAM - оперативно поширювана інформація (повідомлення) про зміни в правилах проведення і забезпечення польотів та аеронавігаційну інформацію. - Ред.), який закрив в ніч на 17.07.2014 прикордонний з Україною російський повітряний простір, і мої запитання на цю тему Росавіаіції та особисто Олегу Сторчовому як офіційному представнику Росії в технічному розслідуванні Ради з безпеки Нідерландів (DSB)? Ось вона - публікація РІА "Новости". Зараз поясню, в чому тут справа і де тут наша чергова лажа", - написав він.

Читайте також: Голова МЗС Нідерландів Кундерс про катастрофу МН17: "Є широка міжнародна підтримка для притягнення винних до відповідальності"

"По-перше, відповім на запитання - як літаки, що летіли через зону відповідальності Ростовського зонального центру контролю повітряного руху, не бачили, що летять у забороненій зоні? Відповідь була в моєму рукопису (у вигляді виноски), відправленому в Forbes, але яка чомусь не ввійшла в підсумкову публікацію. Ось ця виноска: "оскільки маршрут рейсу МН17 пролягав над Ростовським зональним центром єдиної системи організації повітряного руху, для якого і був випущений NOTAM UUUUV6158/14 з обмеженням щодо висоти до FL530, то цей NOTAM так само був частиною польотного пакету NOTAM'ів (аеронавігаційних повідомлень) для рейсу МН17. При цьому російський NOTAM не конфліктував "у лоб" з українським обмеженням FL320, тому що не торкався східної частини України і діяв тільки для Росії. Саме тому, попри внутрішні протиріччя "на прикордонному стику" між різними обмеженнями уздовж маршруту, російський NOTAM був прийнятий системою автоматизованого плану польоту (згідно з планом польоту, над зоною АТО малайзійський Боїнг повинен був летіти на висоті FL350, тобто 10670 метрів ). Оскільки обмеження щодо висоти FL530 було наведено в самому кінці NOTAM UUUUV6158 / 14, то конфлікт про дозволені висоти на російсько-українському кордоні автоматично не розпізнавався, але ставав очевидним тільки у разі докладного вивчення пакету NOTAM'ів уздовж маршруту". Ця виноска як пояснення написана на основі підсумкового звіту Ради з безпеки Нідерландів (DSB), в якому чітко сказано (https://www.onderzoeksraad.nl/.../debcd724fe7breport-mh17-cra..., стор.180), що російський NOTAM був складений так, що автоматизовані системи, що складають план польотів на аналізі всіх, хто діяв по маршруту NOTAM, не бачили конфлікту висот між українським обмеженням і російською фактичною забороною. Підсумовую - це російський NOTAM був складений так, щоб обмеження не сприймалося, але не українські NOTAM від 14 липня", - пояснив авіаексперт.

"Зараз РІА "Новости"("Россия сегодня") намагається зобразити "хорошу міну при поганій грі", намагаючись перекласти все "з хворої [своєї] голови на здорову [українську]", заявляючи, що це українські NOTAM погано читалися. При цьому викладаючи український NOTAM (відриваючи один із чотирьох, що діяли) і вдаючи, що російського NOTAM з обмеженням до ешелону FL530 (16150 метрів) не існувало. Тобто про наш NOTAM від 16.07.2014 "включаємо дурку" і мовчимо (спростувати ж неможливо!), а ось український від 14.07.2014 поганий. Гаразд, повторю останнє запитання з публікації в Forbes - тепер вже персонально для РІА "Новости"("Россия сегодня"): - Чому ніхто, ніде і ніколи з російських офіційних осіб (включаючи Росавіацію і РІА "Новости", ВОНО Ж "Россия сегодня"), кажучи про незакриття Україною свого повітряного простору над зоною АТО, не обмовився про нашу дивовижну прозорливість, на кшталт: "Чому Україна не закрила свій повітряний простір над зоною збройного конфлікту, як це зробила Росія"?" - зазначив Лукашевич.

"По-друге, українські NOTAM прекрасно читалися і відмінно розумілися як пілотами, так і системами, що формують автоматизовані польотні плани - всі сотні літаків, які пролетіли над зоною АТО з 14-го липня, прекрасно сприймали українські обмеження. Але жоден з більш ніж сотні лайнерів, що встигли перетнути зону АТО і увійти в російську зону відповідальності ростовських диспетчерів з 00:00 17.07.2014, не сприйняв російський NOTAM UUUUV6158/14", - підкреслив авіаексперт.

Дивіться також: Меморіальний комплекс пам'яті жертв рейсу МН17 відкрили в Нідерландах. ВІДЕО+ФОТО

"По-третє, висоти польотів над зоною АТО були обмежені не одним, а 4 (пишу прописом - чотирма) українськими NOTAM, що і продемонстровано в підсумковому звіті на сторінці 196: www.buran.ru/galapago/o.jpg Не здатен правильно прочитати NOTAM - не сідай за кермо або в диспетчерське крісло, бо поганому танцюристу завжди заважає відомо що", - додав Лукашевич.

"Ну і по-четверте - як би РІАН "Россия сегодня" не вивертався, але відповідати за російський NOTAM UUUUV6158 / 14 (за час його появи, зазначену висоту і причини його появи та недотримання) все одно доведеться. І вже не на мої запитання, а голландських прокурорів", - резюмував авіаексперт.

Нагадаємо, сьогодні, 17 липня, виповнюється третя річниця з моменту катастрофи малайзійського "Боїнга" на Донбасі.

Дивіться також на "Цензор.НЕТ": Російський "Бук" - єдиний реальний "кандидат": Bellingcat опублікував підсумкове розслідування загибелі МН17. ФОТО

Нагадаємо, літак рейсу МН17 Амстердам - ​​Куала-Лумпур був збитий у небі над окупованим Донбасом 17 липня 2014 року. На борту цивільного лайнера перебували 298 осіб - 283 пасажири і 15 членів екіпажу. Всі вони загинули.

Восени минулого року Міжнародна слідча група (JIT*) представила висновки, згідно з якими малайзійський "Боїнг" був збитий ракетою "земля-повітря" з установки "Бук", яка стріляла з району донбаського містечка Сніжне (в той момент перебував під контролем "ДНР"). Слідча група представлена ​​п'ятьма країнами: Малайзія, Нідерланди, Бельгія, Австралія, Україна. Росія від участі в спільному розслідуванні групи відмовилася.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору