EN|RU|UK
 Економіка
  2559  41

 "Ми хочемо, щоб громадянин України отримав нормальний лоукост-сервіс", - гендиректор "Борисполя"

рябикин

Керівник головних повітряних воріт країни розповів про умови, які пропонувалися для Ryanair.

Генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін розповів в інтерв'ю Цензор.НЕТ про те, які на сьогодні цілі переслідує керівництво підприємства.

Коментуючи ставлення до питання виходу на український ринок компанії Ryanair директорів львівського та київського аеропортів, а також профільного міністра, Рябікін сказав:

"Нас об'єднує одна думка: ми хочемо, щоб громадянин України отримав нормальний лоукост-сервіс. Різниця лише в тому, що якщо йдеться про реалізацію політичної волі будь-яку ціну, то моя посадова позиція зобов'язує мене її позначати в рамках можливого. Але бажання привести лоукост у нас однакове".

За словами Рябікіна, договір, який був запропонований для цього лоукостера "Борисполем", не відрізнявся від умов для інших аналогічних компаній.

"Ми теж чекали, що вони підпишуть, тому що договір абсолютно обґрунтований і не відрізняється від тих умов, які надаються іншим лоукост-компаніям на території "Борисполя". У нас сьогодні літають як мінімум чотири, які позиціонують себе, як лоукостер: AirBaltic, Ellinair, Air Arabia і UP. Вони в щоденному режимі вже не перший рік виконують сюди польоти і задоволені тим, як їх обслуговують", - сказав він.

ПОВНИЙ ТЕКСТ ІНТЕРВ'Ю ЧИТАЙТЕ ТУТ.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору