EN|RU|UK
 Фоторепортаж
  30513  127

 Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: "Ям немає, тому що і дороги немає". ФОТОрепортаж

Міністр інфраструктури Володимир Омелян проінспектував стан дорожнього полотна по дорозі з Дніпра до Києва.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це Омелян написав на своїй сторінці в Facebook.

"Сьогодні десь у фб побачив цілу дискусію на тему: "чому Омелян повертається до Києва не плацкартом, а авто?" Серйозна тема дебатів . За останні півтора року я об'їхав майже всю Україну двічі. У 90% випадків основний вид транспорту - міні-бус Volkswagen. Завантажуємося в нього невеликою командою і їдемо інспектувати відділення Укрпошти, вокзали, аеро- і морпорти і, безумовно, автошляхи: ті, що ремонтуються, ті, які не ремонтуються, і ті, яких майже нема. Пропорція доріг, якими їдемо, десь 50/50: 50% - заплановані, 50% - поза планом, ті, про які люди пишуть, які є об'єктом нарікань", - зазначає міністр.

Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 01

За його словами, по дорозі з Дніпра до Києва проїхали по автодорогах Дніпропетровської (Е-50, Н-08), Кіровоградської (Т-12-17, Н-08, Р-10, Н-01), Полтавської (Н-08 , Е-584, Р -10), Черкаської (Р-10, Т-12-17, Н-01), Київської областей (Н-01).

Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 02Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 05

Також читайте: Мінінфраструктури пропонує зменшити швидкість руху в населених пунктах до 50 км/год

Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 04

"Наступного тижня попрошу Укравтодор спільно з CoST Ukraine перевірити, наскільки реальний ремонт цих трас збігається з паперовими звітами. Бо в мене особисто виникли великі сумніви...Ситуація з дорогами, як з середньою температурою по лікарні - 36,6. Тільки у когось гарячка, а хтось вже охолов. Є ділянки з хорошим покриттям, є такі, де комфортно почувати себе можуть тільки корови. В прямому сенсі", - пише Омелян і публікує фото, що підтверджують його слова.

Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 05Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 06Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 07

Читайте також: Міністр Омелян назвав час і місце появи в Україні перших платних автобанів

Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 08Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 09Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 10Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 11Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 12

"Як кажуть окремі чиновники:"Ям на дорозі немає". Проїхали, перевірили. Так, ям немає, тому що і дороги немає. Немає дороги - немає ям", - пише міністр.

Омелян проінспектував дороги з Дніпра до Києва: Ям немає, тому що і дороги немає 13

"Цьогоріч Укравтодор відпрацює на максимумі своїх можливостей та в межах фінансування, яке є по факту. Шкода, що грошей обіцяли багато, а дали наразі менше половини обіцяного. Добре працює керівництво окремих областей, яке залучає додаткове фінансування на ремонт доріг.
Нам щороку необхідно щонайменше 50 млрд гривень на дороги, тоді якісні зміни ми зможемо побачити за 4-5 років. Дорожній фонд і децентралізація Укравтодору, за якої 120 тис. км автошляхів зі 170 буде передано на баланс областей, які ми запускаємо з 2018 року, мають зробити фінансування дорожньої галузі захищеним і стабільним, а управління галуззю - ефективним. Водночас, якби восени цього року нам твердо сказали: у 2018 році на автошляхи піде 100 млрд гривень - можливо було б очікувати якісно іншого стану дорожньої інфраструктури вже за один будівельний сезон і це б було помітно кожному. Держава формується з доріг. Так склалося з часів Стародавнього Риму. А так, маємо, що маємо. В минулому році відремонтували 1% доріг, в цьому році близько 2% і 80 мостів. А 90% просто зруйновані", - констатує міністр.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
 
 
 
 
 
 вгору