EN|RU|UK
 Політика України, Суспільство
  3393  81

 Поки будуватиметься термінал у "Гостомелі", "Бориспіль" або "Жуляни" на тимчасових умовах можуть надати Ryanair свої послуги, - Гройсман

лоукост ryanair авиасообщение

Найбільший європейський перевізник Ryanair може тимчасово здійснювати рейси з міжнародного аеропорту "Бориспіль" або аеропорту "Київ" (Жуляни), поки в аеропорту в Гостомелі (Київська обл.) півроку будуватиметься новий термінал.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Інтерфакс-Україна, таку думку висловив прем'єр-міністр України Володимир Гройсман в інтерв'ю виданню "Деловая столица", опублікованому в понеділок.

"Поки буде будуватися термінал в "Гостомелі","Бориспіль" або "Жуляни" на тимчасових умовах можуть надати Ryanair свої послуги", - заявив прем'єр

Він уточнив, що новий термінал для роботи лоукостерів у Гостомелі планується створити в межах півроку.

В.Гройсман ще раз зазначив, що Кабінету Міністрів не було відомо про намір міністра інфраструктури Володимира Омеляна підписати в березні меморандум із Ryanair.

"Якби ми в Кабміні знали, то зобов'язали б "Гостомель" відразу почати підготовку до створення терміналу для лоукостерів. Меморандум підписали в березні, а за шість місяців можна було зробити класний термінал, і всі лоукостери почали б літати вже з "Гостомеля". На жаль, ми втратили час", - сказав прем'єр.

Він додав, що лоукости повинні літати і з регіональних аеропортів - Львова, Харкова, Херсона.

За словами В.Гройсмана, для розуміння напрямку розвитку галузі Міністерству інфраструктури було доручено до середини серпня розробити стратегію розвитку аеропортів.

Міністр інфраструктури В.Омелян напередодні на своїй сторінці в Facebook повідомив, що в Стамбулі мав тривалу розмову з власником турецької авіакомпанії Atlas Global, мають великі плани щодо інвестування в Україну і не тільки в авіаційній сфері, а також обговорив з ним потенціал аеропорту "Гостомель" .

"Домовилися, що не чекатимемо ще кілька років реалізації вищевказаних амбітних планів, а в кінці серпня зустрінемося вже для офіційних переговорів", - зазначив міністр.

Він ініціював громадські обговорення в кінці серпня - початку вересня "Що таке дешеві авіаперевезення і для чого вони потрібні бізнесу, туризму, державі" із запрошенням представників бюджетних і класичних авіаліній, українських та іноземних аеропортів, представників міст.

Як приклад В.Омелян навів Туреччину, яка на початку 1990-х мала близько 10 аеропортів і високі ціни на авіаквитки, однак зараз - понад 50 аеропортів. У країні працює кілька потужних національних авіакомпаній, а ціни на авіаперевезення конкурують з автобусними.

Нагадаємо, ірландська авіакомпанія Ryanair після тривалих переговорів скасувала плани по виходу на авіаринок України. Авіаперевізник пояснив таке рішення розбіжностями з керівництвом Борисполя, яке відмовилося виконувати досягнуті між авіакомпанією та Міністерством інфраструктури України домовленості.

У свою чергу гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін звинуватив лоукостер Ryanair у незаконних вимогах. Також він заявляв, що через ультиматум Ryanair аеропорт може зазнати збитків у 2 млрд грн.

Коментуючи ситуацію, що склалася, Омелян заявив, що у відмові Ryanair запланованого входу в Україні винен також і найбільший авіаперевізник країни - авіакомпанія Міжнародні авіалінії України (МАУ).

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору