EN|RU|UK
 Політика України
  126023  296

 Не вірю, що Україна постачала двигуни КНДР, - експерт Ельман відмовився від своїх слів

кндр

Експерт із Міжнародного інституту стратегічних досліджень Майкл Ельман, на якого посилалося у розслідуванні The New York Times, заявляє, що не стверджував про причетність української влади до постачання ракетних двигунів у КНДР.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це свідчать його повідомлення в Twitter.

"Я уточню, з вашого дозволу, щодо джерела надходження двигунів для міжконтинентальних балістичних ракет у КНДР:"Південне" - одне з кількох можливих джерел. Є й інші можливості у Росії", - пише Ельман.

"Я не вірю, що українська влада знала або потурала, якщо двигуни походять з України. Навпаки - Україна заарештовувала північнокорейців у 2012 році!", - додає він.

Йдеться про те, що 2012 року СБУ затримала північнокорейських шпигунів, які працювали під прикриттям торгпредства Північної Кореї в Мінську і потрапили в поле зору контррозвідки СБУ після спроб через інтернет встановити контакт із підприємством, пов'язаним із ракетним КБ "Південне". Приїхавши потягом до Дніпропетровська, розгорнули активне полювання за секретними документами з проектування твердопаливних і рідинних двигунів, систем постачання палива, відділення ступенів ракет, відповідними комп'ютерними програмами, іншою специфічною інформацією, що становить державну таємницю. Намагалися завербувати громадян України, обіцяючи винагороду, однак ті на провокації не піддалися і заявили в СБУ.

Нагадаємо, The New York Times з посиланням на "дані експертного аналізу, опублікованого в понеділок, і засекречені оцінки американських розвідслужб" повідомила, що "успіх Північної Кореї у випробуваннях міжконтинентальних балістичних ракет, як видається, здатних досягти США, став можливим завдяки закупівлям на чорному ринку потужних ракетних двигунів, можливо, з українського заводу".

Секретар РНБО України Олександр Турчинов у своєму коментарі у відповідь на публікацію The New York Times заявив, що український ОПК не постачав зброю і військові технології в Північну Корею.

Завод "Південмаш" також спростував публікацію The New York Times, назвавши інформацію американського видання провокацією.

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 3 з 3
<<<1 2 3
Сторінка 3 з 3
<<<1 2 3
 
 
 
 
 
 вгору