EN|RU|UK
 Економіка
  1524  18

 Ситуація із забезпеченням перевезень парком піввагонів УЗ вже переросла в реальну загрозу для економіки країни, - президент "Укрметалургпрому"

За підсумками серпня, втрати економіки України (тільки в частині ГМК) від несправедливого розподілу піввагонів УЗ можуть перевищити 100 млн дол.

Усередині самої УЗ волі до зміни ситуації немає, надія на нового керівника, КМУ та профільні комітети ВР.

Про це повідомив президент "Укрметалургпрому" Олександр Каленков на сайті компанії, повідомляє "24 канал".

Зважаючи на відсутність будь-якого помітного результату за підсумками 5-місячних спроб налагодити спільно з філією УЗ - Центром транспортної логістики (ЦТЛ) нормальне забезпечення парком піввагонів ЦТЛ підприємств ГМК на рівні, близькому до середньоготнавантаження в піввагонах парку ЦТЛ на ринку України, тобто приблизно 35%, знову змушені відновити публічну кампанію з висвітлення проблематики в непрозорій і прихованій від очей громадськості темі розподілу парку піввагонів ЦТЛ між вантажовідправниками України.

За підсумками першої декади серпня, середнє забезпечення вантажовідправників ГМК становить усього близько 18% (при цьому є ціла низка підприємств, забезпечення яких нижче 10%), що в 2-5 разів гірше, ніж у середньому по країні.

"На мою думку, дуже необачно недооцінювати стратегічну важливість ГМК, враховуючи, що металургія і гірничодобувна промисловості є базовими галузями національної промисловості і одним з небагатьох секторів, який робить вагомий внесок у забезпечення економічного зростання України. Незважаючи на свою незаперечну значимість для економіки країни, виробники з ГМК через байдужість, а можливо і відвертий саботаж із боку ЦТЛ/УЗ, критично не виконують заплановані на серпень виробничі програми, змушено знижуючи обсяги виробництва", - сказав Олександр Каленков.

Це неминуче призведе до падіння експорту, уповільнення економічного зростання і, як наслідок, девальвації гривні.

"Ви запитаєте, де працює парк піввагонів УЗ? Він возить ліс, він возить будівельні вантажі - не менше 1/3 парку ЦТЛ задіяно в цих перевезеннях (при тому, що частка цих вантажів в загальному навантаженні всього близько 15%). Львівська та Одеська залізниці хронічно не виконують плани з надання порожніх піввагонів ЦТЛ у регулювання на Придніпровську залізницю", - додав Олександр Каленков.

Якщо не вжити термінових заходів і вольовим рішенням не надати рівномірне забезпечення регіональних дирекцій УЗ парком піввагонів ЦТЛ пропорційно їх навантаження на УЗ, то самоуправство менеджменту ЦТЛ і регіональних філій УЗ виллються в колосальні збитки для економіки країни в цілому.

Каленков вважає, що новому голові правління УЗ Євгену Кравцову треба негайно нормалізувати забезпечення підприємств ГМК парком піввагонів ЦТЛ, головним чином гірничодобувних підприємств.

"Ми, зі свого боку, закликаємо Кабінет Міністрів України і Комітет з питань промислової політики Верховної Ради України взяти цю ситуацію під пильний контроль, тому що з нешкідливих "витівок" і "факультативних заробітків" регіональних філій УЗ ситуація із забезпеченням перевезень парком піввагонів УЗ вже переросла в реальну загрозу для економіки країни", - заявив президент "Укрметалургпрому".

Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору