EN|RU|UK
 Політика України, Технології
  85481  79

 Стаття у The New York Times - елемент інформаційного прикриття можливої участі РФ у реалізації північнокорейських ракетних програм, - Турчинов

турчинов корея

Кремль активно використовує маніпуляцію суспільною свідомістю як один із методів інформаційної війни проти України.

Про це йдеться в доповіді Секретаря РНБО України Олександра Турчинова, керівника робочої групи з питань перевірки інформації, викладеної в статті видання The New York Times, інформує Цензор.НЕТ.

"РФ протягом тривалого часу реалізує проти України ворожу політику, наслідками якої є анексія Криму та окупація частини східних регіонів України. Агресія Росії проти України на сьогодні здійснюється у формі гібридної війни, під час якої РФ, крім ведення бойових дій, потужно використовує ретельно сплановані інформаційні провокації для системної дискредитації України як надійного і прогнозованого партнера, зокрема, в таких чутливих для міжнародної спільноти сферах, як військово-технічна співпраця", - йдеться в доповіді.

На думку Турчинова, одним із завдань таких провокацій є маніпуляція громадською свідомістю з метою маскування РФ власної активної участі в багатьох деструктивних кампаніях.

"У цьому контексті робоча група вважає статтю у виданні The New York Times від 14 серпня 2017 року елементом інформаційного прикриття і відволікання уваги світової спільноти від передбачуваної участі РФ у реалізації північнокорейських ракетних програм", - резюмує Секретар РНБО.

Повний текст доповіді читайте ТУТ

Нагадаємо, в понеділок 14 серпня газета The New York Times із посиланням на висновки фахівця з ракетних питань Міжнародного інституту стратегічних досліджень (IISS) озвучила припущення, що запущена в липні КНДР міжконтинентальна балістична ракета (МБР) Hwasong-14 оснащена ракетним двигуном, створеним на основі радянського ракетного РД-250, який розроблявся в 60-ті роки для радянських МБР.

Найбільш імовірним постачальником технологій для двигуна корейської МБР у публікації названо українське ДП "Південмаш" (Дніпро), яке, як пише NYT, залишалося одним з основних виробників ракет Росії навіть після здобуття Україною незалежності.

В "Південмаші" озвучені NYT припущення про причетність підприємства до ракетної програми КНДР спростували, розцінивши їх як спробу дискредитувати "Південмаш" і Україну.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору