EN|RU|UK
 Політика України
  452  38

 Кілька підприємств ГМК як і раніше забезпечено парком вагонів УЗ менше 10% від їхньої потреби, - президент "Укрметалургпрому" Каленков

александр каленков

За даними "Укрметалургпрому", в забезпеченні підприємств ГМК вагонами УЗ простежується позитивна динаміка, але це ще не той результат, на який розраховують металургійні та гірничо-збагачувальні комбінати

Про це повідомив на сайті "Укрметалургпрому" Президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

"Щодо продовження нашої ініціативи про забезпечення парком ЦТЛ підприємств ГМК повинен відзначити, що невеликий прогрес, який сформувався в третій декаді серпня, зміг продовжитися і на початку вересня. Таким чином, частка забезпечення металургійних і гірничо-збагачувальних комбінатів у першій декаді вересня становить 26% від загальної потреби. З одного боку - позитивна динаміка простежується, але з іншого боку - це все ще не той результат, якого ми хочемо досягти. Кілька підприємств ГМК як і раніше забезпечено парком ЦТЛ менше 10% від їх потреби. Ми продовжуємо наполягати на принципах рівності, і вимагати, щоб забезпеченість підприємств ГМК піввагонами УЗ була не нижче рівня ринкової частки УЗ, тобто не менше 35% їх загального навантаження в піввагонах. Тому поточний результат - 26% - я розцінюю як такий, який передбачає необхідність докласти ще багато зусиль для вирівнювання забезпечення підприємств, адже забезпечення одних підприємств на 90-100% і більше, в той час як інші забезпечені менш ніж на 10% - це чіткий сигнал про те, що є над чим працювати. З інтересом для себе дізнався, що так широко розрекламована автоматична система розподілу зерновозів дозволяє створювати преференції для окремих експедиторських компаній, "найбільш логістично близьких" і вже викликає низку обґрунтованих нарікань з боку представників агробізнесу. Очевидно, без принципового вирішення щодо справедливого доступу для всіх вантажовідправників на рівні середньої частки УЗ на ринку відповідного рухомого складу будь-яка система буде "підкручена" в інтересах тих чи інших осіб", - розповів Каленков.

"Ми продовжуємо з надією стежити за діями і рішеннями т.в.о. Голови правління УЗ Євгена Кравцова, дуже сподіваюся, що загальна позитивна для ГМК динаміка забезпечення парком піввагонів ЦТЛ, яка намітилася, буде стійкою і не тільки досягне цільової цифри в 35%, але і буде зафіксована системним рішенням Правління УЗ, за яким кожен вантажовідправник України буде реально забезпечений піввагонами УЗ на 30% -40% свого навантаження, а не на 5% -10% як сьогодні. Ми наполягаємо на тому, що усунення дискримінації в розподілі піввагонів між вантажовласниками має бути не просто політичним рішенням, а має стати принциповою позицією стратегічного державного підприємства. При цьому ніякі вивіски і гасла не повинні підміняти суть - рівномірного розподіл, а не якісь ефемерні "автоматичні" і, на жаль, непрозорі системи", - резюмував він.


Кілька підприємств ГМК як і раніше забезпечено парком вагонів УЗ менше 10% від їхньої потреби, - президент Укрметалургпрому Каленков 01Кілька підприємств ГМК як і раніше забезпечено парком вагонів УЗ менше 10% від їхньої потреби, - президент Укрметалургпрому Каленков 02
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору