EN|RU|UK
 Суспільство, За кордоном
  3342  38

 Пропагандистські росЗМІ звинувачують радіостанцію "Ехо Москви" в роботі на Держдеп: Формує прозахідну позицію і дестабілізує суспільство

эхо москвы

В ефірі федерального новинного телеканалу "Росія-24" був показаний сюжет "Ехо Держдепу", в якому радіостанцію звинуватили в дестабілізації суспільства.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Укрінформ", сюжет, в якому стверджується, що радіостанція "Ехо Москви" попалася на співпраці із західними некомерційними організаціями, опублікований на YouTube.

"Проводять пропаганду в Росії, організовують збір інформації, намагаються сформувати прозахідну позицію напередодні президентських виборів. Все це закордонні НКО, які, як виявилося, дуже тісно співпрацюють з "Ехо Москви"", - починає сюжет телеведучий.

Доказом того, що "Ехо Москви" співпрацює з такими НКО, автори сюжету називають зустріч журналістів та керівників радіостанції з представниками організації "Репортери без кордонів" і німецького Фонду імені Роберта Боша, яка відбулася в кінці вересня в Оренбурзі.

Також читайте: Співробітника російського телеканалу НТВ з акредитацією "ДНР" затримали в Києві, - "Інтерфакс-Україна"

На зустрічі, як повідомляється, були присутні шеф-редактор відділення радіостанції в Оренбурзі Максим Курніков і відомі своїми ліберальними поглядами журналісти "Ехо Москви" Олександр Плющев і Тетяна Фельгенгауер. З-поміж іншого на зустрічі обговорювалася діяльність Олексія Навального, з яким представники "Ехо Москви" пізніше зустрічаються в ресторані, "обіймаються і беруть інтерв'ю".

Також читайте: Контррозвідка ФСБ РФ перевіряє відзняті на Донбасі сюжети російських ЗМІ, - ГУР

Автори сюжету заявили, що в 2016 році "Ехо Москви" отримало понад три мільйони рублів від своїх "зарубіжних контрагентів", перераховуючи найбільші західні ЗМІ й інформагентства. Їм, йдеться в сюжеті, передавали "коментарі експертів зі зрозуміло якого табору". Також згадується співпраця Максима Курнікова з "Радіо Свобода" й участь гостей і співробітників "Ехо Москви" у різних зарубіжних програмах і форумах.

Раніше Роскомнагляд направив радіостанції "Ехо Москви" лист з вимогою до 15 лютого усунути порушення закону про іноземців у ЗМІ. У квітні керівництво радіостанції оголосило, що розпорядження Роскомнагляду повністю виконано.



Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору