EN|RU|UK
 Політика України, Економіка
  17372  198

 Німеччина готова передати нам 100 дизель-поїздів "за залишковою вартістю", - Омелян

омелян

Міністр інфраструктури Володимир Омелян оприлюднив інформацію про візит до Берліна і проведені там перговори про модернізацію української інфраструктури.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це він написав у Фейсбуці.

Міністр зазначив: "
Доба в Берліні. Двосторонні переговори з керівництвом Міністерства транспорту і цифрової інфраструктури, ДойчеБану, агентства з питань зв'язку і управління Атен, спілкування з німецькою пресою.

З ключового:

ДойчеБан готовий розглянути можливість передачі Укрзалізниці за залишковою вартістю 100 вживаних регіональних дизель-поїздів з кондиціонерами та вакуумними туалетами. Через тиждень плануємо надіслати до ФРН фахівців Мінінфраструктури та УЗ для детального опрацювання даного питання, визначення вартості переобладнання.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Ми почали переговори про передання нам вживаних німецьких електричок. Вони набагато кращі за наші модернізовані, - Омелян

Виходжу з простої логіки: нинішня "реформа" УЗ не передбачає суттєвого оновлення рухомого складу регіональних поїздів, а отже мільйонам громадян пропонується щодня втрачати свідомість влітку від задухи і замерзати взимку ще одне десятиріччя.

Безумовно, тих, хто їздить на Мерседесах - це не стосується.

Зараз у нас 165 складів дизель-поїздів, в експлуатації - 112. 118 з них потребують виключення з інвентарю до 2021 року.

Відповідно, колапс не за горами. Про новий рухомий склад ніхто навіть не заїкається.

Ми можемо зараз почути шквал критики, наскільки небезпечні німецькі потяги порівняно з hand-made українськими класичної конструкції 50-х років минулого століття, як безконечно довго їх треба сертифікувати провідними інститутами, що вартість адаптації перевищує ціну нового, який бозна-хто коли випустить і незрозуміло хто і за які гроші купить.

Також читайте: "Укрзалізниця": 62% пасажирських вагонів не обладнані кондиціонерами

Насправді, у нас є реальний шанс фактично повністю замінити парк регіональних дизель-поїздів за наднизькою ціною і дати мільйонам українських громадян з кінця 2018 року можливість їздити у комфортних потягах мінімум ще 15 років.

Паралельно, можна звернутися в НАБУ, чи не перевищив я свої повноваження під час таких переговорів. Як тоді, коли блокували Раянейр - схема вже відкатана.

Окрім цього, звернувся до німецької сторони з проханням внести кандидатури досвідчених фахівців для участі в конкурсі на чотирьох членів наглядової ради Укрзалізниці, що був оголошений нещодавно.

Обговорили також питання транзиту Німеччина-Україна-Грузія-Азербайджан-Казахстан-Китай і Німеччина-Україна-Грузія-Азербайджан-Іран. Перспективи є!

Читайте також: На державній залізниці має бути конкуренція - потрібні приватні оператори локомотивів і поїздів, - Омелян

Дойчебан готовий також надати власних експертів, які допоможуть швидко і прозоро реформувати УЗ, уникнувши помилок власної реформи, а Уряд ФРН готовий у цьому сприяти.

Обговорили питання цифрової інфраструктури, нового напрямку у транспортній галузі, що вже приносить Берліну мільярди. Домовилися й тут працювати спільно. Цікавий факт: продажі частот дає німецькому уряду десятки мільярдів євро, у нас - гривень і не завжди навіть десятки. Чи то ми демпінгуємо, чи то країна бідна, бо ми недопрацьовуємо - так поки не зрозумів. Але хочу розібратися.

Під час спілкування з пресою, яку дуже зацікавило перспективи розробки літієвих родовищ в Україні з подальшим виготовленням батарей для електрокарів (щоправда, закону досі немає і все ще всі "торгуємося"), з'ясувалося, на весь Берлін є лише два бізнес-центри, які пропонують свої послуги для роботи айтішників. Інші сидять днями над філіжанкою кави в ресторанах, а ресторатори виганяють цих стартаперів, які просто займають місце. З гордістю розповів про Київ і Львів, де як гриби ростуть опен-спейси для "творців майбутнього" і користуються шаленим успіхом".

Читайте також: "Я особисто вимагав від Бальчуна пояснень, де він взяв персонажа зі стійкою репутацією "краду-з-першого дня", - Омелян про арешт чиновника "Укрзалізниці"
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
Сторінка 2 з 2
<<<1 2
 
 
 
 
 
 вгору