EN|RU|UK
 За кордоном
  8614  72

 Фейсбук і Твіттер можуть повчитися в України боротьбі з російськими фейками й пропагандою, - екс-помічник голови Пентагону Карпентер

карпентер

Фейсбуку і Твіттеру слід уважно вивчити досвід України в боротьбі з російськими фейковий новинами і пропагандою, а також шукати кращі технологічні рішення для боротьби з ботами і фальшивими акаунтами в соціальних мережах.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на Голос Америки, таку думку висловив колишній заступник міністра оборони США Майкл Карпентер.

Він порадив компаніям звертати більше уваги на висловлювання, які сіють розбрат, відслідковувати звідки вони походять і чи задіяне тут фінансування іноземних держав. При цьому Карпентер наголосив, що високотехнологічні компанії, на думку дослідника, мають активніше співпрацювати з урядовими установами та неурядовими організаціями.

Колишній заступник голови Пентагону окремо відзначив український проект StopFake, який втілюється в Києво-Могилянській академії.

"Вони були першими в намаганнях зрозуміти, як Росія поширює дезінформацію і фейкові історії в соціальних мережах і традиційних ЗМІ", - наголосив він.

На думку Карпентера, соцмережі не розуміють масштабу й ефективності впливу Росії в соціальних і традиційних медіа та остерігаються регулювати цю сферу, побоюючись втратити прибутки.

Також читайте: "Люди там думали, що керують всесвітом", - екс-співробітниця кремлівської "фабрики тролів"

"Досвід усіх сусідніх із Росією країн був відкинутий. Переважно тому, що він не був добре відомий. Технологічні компанії живуть у своєму герметичному світі і не бачать, що відбувається в Україні. Вони про це не думають. І коли Марк Цукерберґ відкидає факт, що Росія могла втрутитися в наші вибори - це наївно і навіть небезпечно. Це хибне твердження, яке водночас захищає їхні прибутки. Тому що боротьба з пропагандою коштує грошей", - вважає він.

Карпентер додав, що компанії будуть змушені серйозно поставитись до боротьби з пропагандою, якщо Конгрес та громадськість продовжать приділяти увагу цьому питанню.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Україна в 2015 році попереджала Facebook про фейкові новини і тролів Кремля: не треба було тоді ігнорувати, - Шимків

"Їм (компаніям) треба поставитися до цього серйозно, розробити алгоритми, а також витратити гроші на людські ресурси. Зрештою, має бути людина, яка дивитиметься на те, як інформація розповсюджується і вживати заходи, аби викорчувати усі ці фальшиві акаунти. Все це коштує грошей", - сказав Карпентер.
Источник: https://ua.censor.net.ua/n462299
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору