EN|RU|UK
 Політика України
  25749  293

 Україні треба припинити пасажирське транспортне сполучення з РФ, - постпред Президента в АРК Бабін

поезд

Постпред Президента України в Автономній Республіці Крим Борис Бабін вважає, що для мінімізації кількості потенційних заручників у Росії Київ має рухатися до припинення організованого пасажирського транспортного сполучення з Росією.

Про це пише у своїй статті "Кримські бранці і материкові благодійники" для ZN.UA доктор юридичних наук, постійний представник Президента України в АРК Борис Бабін, повідомляє Цензор.НЕТ.


За твердженням Бабіна, є дві головні стратегії вирішення ситуації, що склалася. Це мінімізація кількості потенційних заручників у РФ і їхній захист на захоплених територіях.

"Насамперед маємо рухатися до припинення організованого пасажирського транспортного сполучення з РФ. На жаль, тривалий час після початку конфлікту суспільство було толерантним до масової трудової і соціальної міграції українців у РФ. І залишається толерантним досі", - зазначає постпред Президента в АРК .

На думку Бабіна, суспільство, що заплющує очі на пряме стимулювання своїх громадян до поїздок у РФ, не має морального права щось говорити про бранців Кремля.

"Сьогодні єдиним фактором, який утримує владу від цього вимушеного, болючого, але необхідного кроку, є саме очікуване широке громадське обурення від такої заборони", - йдеться в статті.


Автор зазначає, що повне припинення пасажирських перевезень і запровадження виїзду громадян України в РФ (а не тільки в'їзду в Україну громадян РФ) виключно за біометричними паспортами - неприємний, але повністю витребуваний і необхідний захід.

Другим необхідним заходом є захист населення окупованих територій, яке не може залишити меж гетто "русского мира".

У цьому випадку потрібно задіяти повний комплекс засобів як політико-правового, так і соціально-економічного характеру, зазначає автор.

"До політико-правового слід віднести системний і послідовний моніторинг порушення окупантом прав людини, зокрема права на свободу та на справедливий суд. І це повинно мати не вибірковий, а тотальний характер. Адже на одного відомого, "медійно висвітленого" бранця завжди припадає кілька невідомих", - йдеться в статті.

За результатами виявлених і задокументованих фактів повинні застосовуватися системні процесуальні дії і рішучі заходи в міжнародних організаціях і судах, виявлятися прихильники і майно злочинців на материковій Україні. Сьогодні така робота досить формальна, оскільки прокуратура АРК розташована в Києві, а Головне управління Нацполіції в АРК і Севастополі розташоване в Одесі, тоді як низка інших "кримських" органів функціонують у Херсоні, констатує автор.


У статті також сказано про те, що другим заходом щодо захисту населення окупованих територій є питання соціально-економічного реагування на захоплення окупаційною владою заручників.

"Адже сьогодні ми робимо все для того, щоб окупантам було зручніше і комфортніше "працювати" з безмовним населенням Криму. Ми постачаємо з материка питну воду та електроенергію в новозбудоване житло ФСБшників в Армянську та Яни-Капу (Красноперекопську), багато одиниць материкової техніки українських підприємців залучено до земельних робіт на будівництві Керченського моста і траси "Таврида", український суд за позовом "видатних правозахисників" скасував ключову статтю урядової постанови №1035, і тепер у Крим можна завозити будь-який товар, який знадобиться окупаційній індустрії", - пише Бабін.

На його думку, до тих пір, поки такий колабораціонізм із агресором триватиме, важко очікувати від силових каральних структур РФ якогось самообмеження в міжнародних злочинах.

Нагадаємо, Україна з жовтня 2015 року припинила пряме авіасполучення з Росією, тоді як залізничне сполучення між країнами продовжує діяти.

Сполучення з анексованим Росією Кримом "Укрзалізниця" припинила наприкінці 2014 року.

Після анексії Криму в березні 2014 року Державіаслужба України ухвалила рішення про заборону всіх польотів над Кримським півостровом. Пізніше Міжнародна організація цивільної авіації (ІКАО) офіційно підтвердила контроль української авіавлади над кримським авіаційним простором.

З березня 2014 року по жовтень 2017 року літаки російських авіакомпаній близько 13 тисяч разів порушили повітряний простір України, здійснюючи регулярні міжнародні рейси на тимчасово окуповану територію Криму.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
Сторінка 3 з 3
<<<1 2 3
Сторінка 3 з 3
<<<1 2 3
 
 
 
 
 
 вгору