EN|RU|UK
 Політика України
  1595  36

 У процедурі роботи нових чиновників міністерств мінімізовано можливість корупції, - менеджер Офісу Реформ Кабміну Хілобок

хилобок

За оцінками ЄС, нова процедура відбору на держслужбу в Україні є зразковою. Зокрема, вона мінімізує ризик корупції.

Про це в інтерв'ю Цензор.НЕТ сказав старший проектний менеджер реформи державного управління Офісу реформ Кабміну Іван Хілобок.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Нові конкурси на держслужбу викликали ажіотаж. На деякі посади подавалося по 100 кандидатів, - менеджер Офісу Реформ Кабміну Хілобок

"За оцінками ЄС, нова процедура в Україні є взірцем добору на державну службу. Вона увібрала в себе найкращі практики аналогічних процедур у різних європейських країнах. Далеко не всі держави мають настільки всебічну і глибоку процедуру відбору", - повідомив він.

Також, за словами Хілобока, в процедурі роботи нових департаментів мінімізована можливість корупції.

"Ці нові кадри не займатимуться видачою дозволів, погодженням фінансових планів держпідприємствами, тобто не матимуть справ з документами адміністративного змісту. Друге - це прозорість самої процедури відбору. Процедуру було серйозно переглянуто, запроваджено нові етапи. Запроваджено комп'ютерні тести на аналітичні здібності. Також додано письмове, на комп'ютері, анонімне розв'язання ситуаційних завдань. Крім того, протягом співбесід здійснюється відеофіксація. До роботи комісії залучено незалежних експертів як галузевих, так і у сфері управління персоналом. Плюс моніторингова місія ЄС спостерігає за всіма конкурсними комісіями в цих 10 пілотних міністерствах. Додатково передбачена оцінка мотивації. Це опитувальник, який кандидати заповнюють на комп'ютері, й автоматично система видає мотиваційний портрет кандидата", - зазначив менеджер Офісу Реформ.

Хілобок зазначив, що мета реформи держуправління - це створення сучасних, компактних і гнучких міністерствха, які будуть здатні виконувати ключову функцію з формування та аналізу державної політики:

"У майбутньому вони працюватимуть як потужні аналітичні центри, що вироблятимуть шляхи вирішення проблем і розвитку галузей. Для цього спершу треба позбутися невластивих функцій міністерств. Лише після цього можемо говорити про скорочення кількості службовців. Бо наразі маємо дисбаланс, коли в міністерствах багато людей займаються невластивими функціями, а в ключових речах задіяно дуже мало осіб. Тому ми нарощуємо кількість потрібних фахівців з поступовим зменшенням невластивих функцій".

Нагадаємо, реформа державної служби реалізується згідно з комплексною Стратегією реформування державного управління до 2020 року. Зараз конкурси на нові посади державної служби оголошено в 10 пілотних міністерствах. Це приблизно 1000 нових посад державної служби категорії Б і В (керівники нових директоратів, а також державні експерти та керівники експертних груп).

До 2020 року планується набрати близько 3 тисяч чиновників нової якості на рівні міністерств та інших центральних органів. При цьому кардинальним чином будуть переглянуті й оптимізовані їхні функції.

Повне інтерв'ю з Іваном Хілобоком читайте тут.
Источник: https://ua.censor.net.ua/n463804
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору