EN|RU|UK
 За кордоном
  29906  69

 Канал Міноборони РФ опублікував статтю "Чехословаччина має бути вдячна СРСР за 1968 рік": Медведєву довелося виправдовуватися

земан

Кремль запевняє Чехію, що оприлюднений російським пропагандистським телеканалом Міноборони РФ "Звезда" матеріал під назвою "Чехословаччина має бути вдячна СРСР за 1968 рік" нібито не відображає офіційної позиції влади Росії.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на РБК.

21 листопада на сайті телеканалу "Звезда" з'явилася публікація під заголовком "Чехословаччина має бути вдячна СРСР за 1968 рік". Пізніше вона була видалена. На ресурсі є коментар до видаленої статті, де стверджується, що "сайт каналу "Звезда" - дискусійний майданчик, на якому розміщуються різні думки". Про те, за яких обставин, в замітці не повідомляється. Автор статті Леонід Масловський стверджував, що чехи мають бути вдячні СРСР за 1968 рік, оскільки саме введення радянських військ не дозволило Заходу зробити в Чехословаччині державний переворот.
Канал Міноборони РФ опублікував статтю Чехословаччина має бути вдячна СРСР за 1968 рік: Медведєву довелося виправдовуватися 01

Увагу на матеріал звернув міністр закордонних справ Чехії Любомир Заоралек. "Для поліпшення відносин між ЧР і Росією необхідно, щоб російські ЗМІ, пов'язані з урядовими структурами, не публікували твердження, які є грубим перекрученням і помилковою інтерпретацією подій 1968 року в ЧССР. Ми не хочемо слухати (читати), що "в 1968 році був путч, який організував Захід", - заявив міністр.

Сам Земан вже в Москві заявив на Російсько-чеському економічному форумі, що попросить Медведєва засудити матеріал, який написав "якийсь божевільний журналіст із курячими мізками".

Читайте також: Чеські євродепутати закликали Земана вибачитися перед Україною: "Агресія Росії триває і є ризиком безпеки для всієї Європи"

Глава уряду Росії Дмитро Медведєв запевнив президента Чехії Мілоша Земана, що влада "не має нічого спільного з автором статті", що вийшла в день приїзду Земана в Москву на сайті телеканалу "Звезда" і присвячена придушенню радянськими військами Празької весни.

"Це написав якийсь божевільний, і я б цим взагалі не займався, якби це не було видано саме під час мого візиту", - заявив на зустрічі з Медведєвим Земан, вручивши тому роздруківку опублікованої на сайті телеканалу "Звезда" статті.

Чеський президент підкреслив, що хоча тези статті і є "повною нісенітницею", вони тим не менше ображають чехів, і в Празі навіть говорили про необхідність перервати візит Земана в Москву.

Дивіться також на "Цензор.НЕТ": "Ми всі виконували одну роботу - брехню": співробітник кремлівської "фабрики тролів" розповів, як вигадував фейки про Україну. ФОТО

Медведєв охоче погодився підтвердити - на прохання Земана, - що викладене в статті телеканалу "Звезда" (канал належить російському Міноборони) не відповідає офіційній позиції Росії.

"Ця публікація не відображає офіційної позиції нашої країни. Ви знаєте, ця позиція була сформульована ще в 1993 році, в той момент, коли розроблявся і підписувався договір між нашими країнами. Ця позиція неодноразово підтверджувалася лідерами країни", - запевнив Медведєв.

Глава уряду підкреслив, що російська влада намагається "максимально дотримуватися принципу невтручання в діяльність засобів масової інформації", і попросив Земана в майбутньому орієнтуватися на "офіційну позицію Російської Федерації, її президента, голови уряду і наших інших колег".



Источник: https://ua.censor.net.ua/n463865
VEhrdlVXNU9RekV3VEZSUmMzUkRNVEJNVkZKc1RrTjVaazVEV0RCTVdGRjJUa04zTUV3d2RrdzVSMWN3V1VoU1ozUkRLekJaUkZKc2RFZFFaazVETHpCTVJGRjJRMlpTYWpsSFF6QlplRGd3VEM5U1owNURLekJNTDFGelRrTjZNRXhFVVhaa1F6QXdURUk0TUVwNlVteDBRemt3VERkUmMyUkRLekJaUkZGMmRFTTVNRXhuWnpCTFJGRndTSHBSYjA1REt6QlpTRkpzZEVkUVprNURiakJNV0ZKb1pFZFhNRms0UFE9PQ==
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору