Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на 112, вже з 1 січня 2018 року водіям буде дозволено рухатися в містах зі швидкістю до 50 км/год (зараз можна до 60 км/год).
"На сьогоднішній день у переважній більшості країн ЄС дозволена швидкість руху транспортних засобів у населених пунктах становить не більш як 50 км/год, а в особливих пунктах - 30 км/год. Таким чином, ухвалення акта дозволить наблизити національне законодавство до законодавства Європейського Союзу", - йдеться в поясненні до постанови.
Нагадаємо, 10 листопада Кабмін також ухвалив рішення, згідно з яким отримане вперше водійське посвідчення діятиме лише протягом 2 років.
50 км/час - за 36 сек.
55 км/час - за 33 сек.
60 км/час - за 30 сек.
65 км/час - за 28 сек.
70 км/час - за 26 сек.
80 км/час - за 23 сек.
Цель простая: время движения автомобиля между светофорами должно равняться времени горения запрещающего сигнала. Если время движения автомобиля от светофора до светофора будет меньше или больше времени горения запрещающего сигнала - будут пробки.
8 мин. ·
Сьогодні прочитав на УП статтю про те, "хто із депутатів якій реформатор" у ВР. Всі критерії будуються на базі того хто із депутатів і як голосував за "реформаторські закони". Виявляється, що за цих три роки ВР прийняла 230 "реформаторських" законів. А хто визначив, що якісь закони "реформаторські", а якісь ні? А хто визначив, що саме ці закони є "реформаторськими"? І де перелік цих законів? Якщо до "реформаторських" законів автори віднесли закони, які закріплюють владу Пєці над судовою системою, то я тоді точно не реформатор. Якщо до "реформаторських" автори віднесли законопроект про медичну та пенсійну "реформи", то я точно не реформатор. Якщо автори цієї статті вважають реформою грабіжницьке збільшення тарифів, то я точно не "реформатор", а найбільшими "реформаторами" є Пєця, Яценюк та Гройсман.
P.s. Якби ми провели навіть не 230, а хоча б 10-20 реально реформаторських (а не "реформаторських") законів, наприклад реальну податкову реформу, реальну медичну реформу, реальну пенсійну реформу, реальну реформу енергетичного ринку, реальну реструктуризацію зовнішнього боргу, то вся країна жила б навіть не в рази краще, а просто добре.
Все эти ограничения для пересичного быдла.. Зайцеву отпустят , зато типа что то сделали
Или 100? Я запутался. Зайцева ехала со скоростью ВДВОЕ БОЛЬШЕ РАЗРЕШЁННОЙ. Т.е. на 60 км/ч больше. Так вот теперь она будет ехать со скоростью вдвое больше разрешённой, т.е. 100, или на те же 60 км/ч больше разрешённой, т.е. 110? Вот тут у Кабмина недоработка. Необходимо включить отдельный пункт, какой должна быть максимально разрешённая скорость для небожителей. С лохами и так всё ясно.
Логика у меня простая: пока что проблемы не в том, что 60, а не 50, а в массе других вещей. С них надо и начинать. Перечислять их можно часами, вы сами их знаете. И повторюсь: если упоминать европейский опыт, то ограничения скорости - последнее, что надо вспоминать. Кстати, если в Германии на автобанах ограничения скорости, как правило, вообще нет, почему молчат об этом? Двойные стандарты налицо.
50 и 30 в городе-это нормально.Голландцы подсчитали что едя со скоростью 130 выигрываешь всего 5мин чем со скоростью 120)))Причем у 130 есть тоже временные ограничения)))В Украине не ездят,а мчатся в городах,на зебру страшно ступать,редко кто реагирует((((
Цензор видать в числе придворных изданий
Это не стёб!!
Тогда смертность уменьшится на 95%.
При нарушении скоростного режима Депутатами, "золотой" молодежью ... - 10 лет тюрьмы.
За пол-года все идиоты поубивают друг-друга и аварийность понизится естественным путём!
А заработную плату, пенсии и социальные выплаты приблизить к законодательству ЕС в первую очередь не надо?
Но мера адекватная: часть народа за рулем просто оххуела.