EN|RU|UK
 Суспільство, Фоторепортаж
  19919  45

 "Північний сокіл - 2018": українські льотчики завершили операцію з доставки пального на станцію в Гренландії, - Міноборони. ФОТОрепортаж

6 травня в Україну повернулися військові льотчики транспортної авіації Повітряних Сил ЗС України, які на острові Гренландія на військово-транспортному літаку Іл-76 протягом чотирьох тижнів виконували завдання спільної українсько-данської операції з перевезення пального "Північний сокіл - 2018".

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє прес-служба  Міноборони.

У відомстві зазначили, що українські військові льотчики вже десятий рік поспіль в екстремальних полярних умовах на острові Гренландія беруть участь в українсько-данській операції з перевезення пального літаком з авіабази ВПС США "Туле" на данську полярну станцію "Норд".

Очолював роботу українських авіаторів полковник Сергій Артеменко.

Північний сокіл - 2018: українські льотчики завершили операцію з доставки пального на станцію в Гренландії, - Міноборони 01

Під час урочистої зустрічі на військовому майданчику аеродрому "Бориспіль", полковник Сергій Артеменко подякував особовому складу за успішні показники та високу льотну майстерність під час проведення українсько-данської операції "Північний сокіл — 2018".

У Міноборони також наголосили, що десятий рік поспіль екіпажі бригади транспортної авіації з Мелітополя демонструють високий професіоналізм під час польотів у важких полярних кліматичних умовах. Практично за неповний місяць військові льотчики налітали понад 100 годин у полярному небі, загалом було здійснено більш як 25 місій, що становить понад 50 рейсів з авіабази ВПС США "Туле" на данську полярну станцію "Норд" на острові Гренландія. При цьому було перевезено 718588 літрів пального у внутрішніх баках літака та понад 25 тонн іншого вантажу.

Північний сокіл - 2018: українські льотчики завершили операцію з доставки пального на станцію в Гренландії, - Міноборони 02

"Ми літали щодня по два рейси. Польоти дуже ускладнювали обмежена видимість, безорієнтирна місцевість, магнітне схилення, віддаленість запасних аеродромів, швидка зміна метеорологічних умов, а також складне обслуговування авіаційної техніки та обмежена кількість навігаційних засобів", — зазначив керівник операції.

У відомстві нагадали, що завданнями нинішньої операції було заплановано перевезення літаком Іл-76 Повітряних Сил Збройних Сил України 500 тис. л пального

Північний сокіл - 2018: українські льотчики завершили операцію з доставки пального на станцію в Гренландії, - Міноборони 03

Український військово-транспортний літак Іл-76 за своїми льотно-технічними характеристиками дозволяє здійснювати завантаження та розвантаження великогабаритних вантажів за допомогою кранового обладнання літака та здійснювати зліт та посадку на укорочені смуги, мінімально обладнані навігаційними засобами.

Для порівняння транспортні літаки С-130 "Геркулес" та С-17 "Глобмастер", що можуть здійснювати польоти на станцію "Норд" мають певні обмеження, а саме: "Геркулес" має значно менші можливості щодо транспортування габаритних вантажів, а "Глобмастер" не має кранового обладнання, що унеможливлює перевезення великогабаритних цистерн, визначених завданнями операції "Північний сокіл — 2018".

Північний сокіл - 2018: українські льотчики завершили операцію з доставки пального на станцію в Гренландії, - Міноборони 04
Фото: прес-служба Міноборони

Источник: https://ua.censor.net.ua/p3064780
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору