EN|RU|UK
 Фоторепортаж
  79115  376

 Міноборони РФ підтвердило, що два роки тому сфабрикувало й надало неправдиву інформацію щодо "Боїнга" MH17, - Bellingcat. ФОТО

Міністерство оборони Росії довело підробку власних заяв щодо MH17 дворічної давності.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє Bellingcat.

21 липня 2014 року Міністерство оборони Російської Федерації представило дані, пов'язані із загибеллю малайзійського "Боїнга" в небі над Україною 17 липня того ж року. Раніше команда Bellingcat детально вивчила всю інформацію, представлену на тому брифінгу, і продемонструвала, що основні заяви Міноборони (зокрема, заяви про супутникові знімки й пересування установок "Бук") були помилковими.

Читайте на "Цензор.НЕТ": "Сторонніх повітряних об'єктів поблизу від малайзійського літака радіолокатори не фіксували", - російський експерт спростував версію Міноборони РФ про український штурмовик, який нібито збив Boeing над Донбасом

Сьогодні російське Міноборони представило нові, нібито недавно виявлені дані радарів, що демонструють повітряну ситуацію над Україною 17 липня 2014 року. Згідно з презентацією, радар зафіксував і відстежував MH17 з 13:04 UTC (16:04 за місцевим часом):



21 липня 2014 року російське Міноборони представило наведену нижче схему, заявивши таке: "Крім того, російськими засобами контролю повітряної ситуації зафіксований набір висоти літаком українських ВПС, імовірно Су-25, в напрямку малайзійського" Боїнга-777 ". Віддалення літака Су-25 від "Боїнга-777" становило від 3 до 5 км ".

мр17


МО РФ також заявило, що незабаром після початку катастрофи MH17 на радарі з'явився об'єкт, який, за заявою МО, був літаком, який перебував поблизу від MH17.

На прес-конференції, яку провели сьогодні, 26 вересня, була викладена зовсім інша версія. Російське Міноборони більше не згадувало Су-25. За їхніми словами, виявилося, що біля MH17 не було взагалі жодних літаків або будь-яких інших об'єктів. Таким чином, саме Міноборони Росії підтвердило розслідування Bellingcat, в якому було доведено, що дані, представлені МО РФ на прес-конференції 21 липня 2014 року, були помилкові.

Читайте на "Цензор.НЕТ": Родичі жертв MH17 просять ЄС натиснути на Росію, Україну і США, щоб допомогти слідству

Крім того, на сьогоднішній прес-конференції серед даних радара була представлена траєкторія польоту MH17 перед збиттям:

минобороны рф боинг mh17

Ця траєкторія явно не відповідає заявам російського Міноборони від 21 липня 2014 (спростованими Bellingcat і іншими дослідниками), що MH17 нібито значно відхилився від курсу незадовго до катастрофи:

минобороны рф боинг mh17

Також читайте: Клімкін закликав Радбез ООН створити трибунал щодо МН17: "Такий суд був би ефективним інструментом для відповіді на цей мерзенний злочин"

Тепер вже цілком зрозуміло, що 21 липня 2014 року, усього через кілька днів після загибелі 298 осіб в небі над Україною, Міністерство оборони Російської Федерації представило світовій громадськості явно сфабриковані свідчення і заяви. Про це говорять навіть нові дані, представлені самим Міноборони РФ.

    Коментувати
    Сортувати:
    у вигляді дерева
    за датою
    за ім’ям користувача
    за рейтингом
    Сторінка 4 з 4
    <<<1 2 3 4
    Сторінка 4 з 4
    <<<1 2 3 4
     
     
     
     
     
     вгору