EN|RU|UK
 Фоторепортаж
  13770  77

 Телеканал Ахметова в Маріуполі показав антиукраїнську передачу російських пропагандистів про "австрійського грантоїда" Грушевського. ФОТО

11 лютого в Маріуполі Донецької області в ефірі телеканалу МТВ (Маріупольське телебачення) протягом 40 хвилин транслювали телевізійну передачу виробництва російського телеканалу РЕНТВ, зміст якої був антиукраїнського характеру.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на ІМІ, місцева громадська організація "Разом" звернулася зі скаргою до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення з проханням провести перевірку телеканалу.

З відповідними скаргами про таку трансляцію в організацію звернулися жителі Маріуполя. Зокрема, в ефірі телеканалу МТВ транслювалася передача під назвою "Територія помилок з Ігорем Прокопенком" (випуск 58 від 01.04.2014).

"Зміст вищевказаної телевізійної передачі зводився до низки пропагандистських антиукраїнських тверджень, а саме, що Україна "штучна держава, а Грушевський взагалі австрійський грантожер", і багато іншої інформації і висловлювань, що ставлять під сумнів державний суверенітет України, існування української нації і які завдають образи громадянам України", - йдеться у зверненні організації до Нацради.

Як повідомив представник Нацради в Донецькій області Олександр Толстогузов, регулятор, швидше за все, призначить перевірку за цим фактом телеканалу.

"Зараз це буде, швидше за все, рішення про позапланову перевірку, потім штраф або попередження. І розтягнеться все це на два-п'ять тижнів. Я неодноразово пропонував народним депутатам прискорити і спростити процедуру накладення штрафів, позбавлення ліцензій та введення поняття тимчасового призупинення мовлення (трансляції ) в зоні АТО. Але віз і нині там", - сказав Толстогузов.

Також він додав, що Нацрада вже почала процедуру розгляду цього питання.

Телеканал Ахметова в Маріуполі показав антиукраїнську передачу російських пропагандистів про "австрійського грантоїда" Грушевського 01

Читайте також: На книжковому ярмарку в Мінську виставили антиукраїнські видання

У соцмережі Фейсбук трансляція цієї передачі викликала жваве обговорення серед жителів міста, місцевих депутатів.

Телеканал Ахметова в Маріуполі показав антиукраїнську передачу російських пропагандистів про "австрійського грантоїда" Грушевського 02

За словами представниці ІМІ, завдяки оперативності маріупольців вдалося прибрати з екрану телевізора цю програму.


Директорка каналу Ірина Дудіна, яка є депутаткою міської ради від Опозиційного блоку, на численні запитання з цього приводу, відповіла в Фейсбуці, що "цей факт не залишиться без уваги".

Власником 99,99% телеканалу МТВ є ТОВ "Метінвест Холдинг".

Як повідомлялося, 15 січня канал СТБ, що належить українському бізнесменові Віктору Пінчуку, показав випуск програми "Битва екстрасенсів" виробництва російського телеканалу ТНТ, учасниками якого були російські військові, в тому числі один військовий, який воював на Донбасі.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору