EN|RU|UK
 Фоторепортаж
  12911  26

 Черговий фейк пропагандистів телеканалу "Росія 1": старе відео "Азова" видали за запис обстрілу села на Донбасі. ФОТО

Російське державне телебачення вкотре використало відеозапис, який вводить в оману глядача, в сюжеті про конфлікт на сході України.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Російську службу Бі-Бі-Сі, йдеться про сюжет "Донбас розстрілюють під фашистські марші з радянських гармат" у передачі "Вести недели", де кореспондент "Росії 1" звинувачує українських військовослужбовців із батальйону "Азов" у скоєнні військових злочинів.

У сюжеті йдеться про обстріл контрольованого самопроголошеною "ДНР" села Безіменне, який, за твердженням "Вестей недели", стався 9 травня і був "найжорстокішим" у цьому році.

Як розповідає кореспондент телеканалу Олександр Сладков, "били по центру селища, де покладали квіти до пам'ятника воїнам, загиблим у Великій Вітчизняній Війні".

Він також говорить, що для обстрілу використали стару радянську гармату. Його слова супроводжуються відеозаписом, на якому видно, як кілька людей стріляють із гармати, а голос говорить за кадром: "Ми стріляємо з гармати 43 року по російських окупантах".

Крім того, в сюжеті демонструється інтерв'ю одного з бійців "Азова" з позивним Яр, який розповідає, що йому з товаришами по службі хотілося постріляти зі старої гармати і в підсумку це вдалося.

Проте на відео видно нестиковки - на кадрах із гарматою з підписом "Україна 9 травня 2017 року" на деревах зовсім немає листя, а на кадрах, де показано, як снаряди б'ють по селищу, всі дерева вже зелені ...
Черговий фейк пропагандистів телеканалу Росія 1: старе відео Азова видали за запис обстрілу села на Донбасі 01
Однак насправді кадри пострілів з гармати й інтерв'ю вперше були опубліковані на каналі AZOV media в Youtube ще 23 листопада 2015 року.

Черговий фейк пропагандистів телеканалу Росія 1: старе відео Азова видали за запис обстрілу села на Донбасі 02


Телеканал "Росія 1" раніше вже потрапляв у скандали через використання недостовірних відеозаписів у сюжетах, які звинувачують українських військових у військових злочинах. Так, у травні 2014 року телеканал, демонструючи нібито жорстокість українських військових, використовував відео 2012 року з Північного Кавказу.

Тоді гендиректор інформаційного агентства "Росія сьогодні" і ведучий "Росії 1" Дмитро Кисельов назвав це "випадковою помилкою".

"Помилка, але в жодному разі не маніпуляція", - заявив він.
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору