EN|RU|UK
 Політика України, Події
  4055  7

 Представник ЗСУ Сеник підтвердив свою участь у програмі "Доброго ранку, Країно!" вранці 9 жовтня з інформацією про вибухи в Ічні. ВIДЕО

Редакція програми "Доброго ранку, Країно!" вимагає від UA: Перший негайного спростування недостовірної інформації, що нібито програма не надала ефір представнику Генерального штабу ЗС України Богдану Сенику.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це журналісти програми заявили на сторінці проекту в соцмережі.

За даними журналістів "Доброго ранку, Країно!", перше включення з Богданом Сеником планувалося о 6:55 і було анонсовано ведучим о 6.38, однак воно не відбулося через вихід в ефір рекламного блоку UA: Першого. У підсумку, о 7:11 у форматі термінового включення Богдан Сеник з'явився в ефірі програми.

...
"Прес-служба UA: Першого поширила недостовірну інформацію про те, що нібито програма "Доброго ранку, Країно!" не дозволила вийти в прямий ефір з повідомленням начальнику управління зі зв'язків із громадськістю ЗСУ Богдану Сенику. З огляду на викладене, вимагаємо від UA: Першого негайного спростування недостовірної інформації. Ми розглядаємо ці помилкові заяви як продовження тиску і спробу ввести цензуру, щоб знищити залишки свободи слова на каналі", - заявили ведучі програми "Доброго ранку, Країно!".

Нагадаємо, що Міністр оборони України Степан Полторак на нараді у Президента 9 жовтня заявив про те, що начальник прес-служби ЗСУ звертався до українських телеканалів з проханням включитися в прямий ефір для оперативного інформування населення про вибухи в Ічні, проте отримав відмову.

Коментуючи цю заяву, PR-директор UA: Перший Вікторія Сидоренко написала: "Команда Суспільного мовника повідомляє, що до редакції телеканалу UA: Перший прес-служба ЗСУ із жодними проханням про термінове включення в ефір не зверталася. Однак, безумовно, отримала б доступ до прямого ефіру для негайного інформування населення про надзвичайну ситуацію, якби звернулася з таким запитом".

Пізніше Сидоренко написала, що "ТОВ "ЕРА-МЕДІА" відмовила прес-службі ЗСУ в наданні доступу до прямого ефіру для екстреного інформування глядачів про події в Ічні".

"Як з’ясувала команда Суспільного, до начальника управління зв'язків з громадськістю та ЗМІ ЗСУ близько 7 ранку 9 жовтня зверталось ТОВ "ЕРА-МЕДІА", що виробляє програму "Доброго ранку, Країно!", з проханням включитись у прямий ефір телефоном. Протримавши на зв’язку начальника управління тривалий час, журналісти так і не здійснили включення в ефір, мотивувавши це відсутністю часу.

Програма "Доброго ранку, Країно!" примусово транслюється на телеканалі UA: ПЕРШИЙ за ухвалою суду і є власним продуктом ТОВ "ЕРА-МЕДІА".

Команда Суспільного мовника вважає, що поведінка журналістів ТОВ "ЕРА-МЕДІА" в цій ситуації не тільки непрофесійна, а й ставить під загрозу право та можливість громадян отримати екстрену інформацію від Збройних Сил України, що безпосередньо впливає на безпеку населення", - написала вона.

Источник: https://ua.censor.net.ua/v3091041
Коментувати
Сортувати:
у вигляді дерева
за датою
за ім’ям користувача
за рейтингом
 
 
 
 
 
 вгору